Endelig...(shopping) *bilde*

elva*

Gift med forumet
Endelig, etter mange mnd med kvalme, har jeg endelig fått vært ute og handla nye klær til Martine... har vært et par turer på kvadrat (kjøpesenter) for noen uker siden, men da fant jeg ingenting.. så idag drog jeg, mannen og Martine bort til Bryne og handla.. og til den nette sum av 739 kroner fant vi:

2 dongeribukser
1 vest
3 gensere
1 adidas joggedress

[:D] Syntes ikke det var noen upris heller for så mye [:)]
Så hærlig å endelig ha fått i hus litt nye klær til henne.. var så lei av klærne hun hadde.. + hun hadde altfor lite som passte.. [:)]

Her er bilde av det vi kjøpte:

Kult! Gleder meg til bilde. [:D]

Alltid morro med nye klær[:)]
Gleder meg til bilder[:D]

Legger heller ut bilde i morgen, for jeg glemte ta bilde før jeg heiv klærne i maskinen..hehe.. liker alltid å vaske klærne før de blir brukt.. ellers blir de vaska sammen med andre skitne klær hun har, og første vasken farger jo enkelte klær av.. [:)] Men skal fikse bilde i morgen [:)]

Så kjekt[:D][:D]

Hadde meg en real handlings i London i helgen her og, så nå har han litt klær fremover[:)][:D]

ORIGINAL: oblix

Så kjekt[:D][:D]

Hadde meg en real handlings i London i helgen her og, så nå har han litt klær fremover[:)][:D]

åå..kjekt å handle i utlandet...få litt annet enn det som alle rundt deg har på sine unger.. [:)]

ORIGINAL: Mammatil3!

Så greit da![:)]
Ikke kjekt å gå rundt kvalmen...[:'(]

Var nettop ute på stor shopping til mini her selv!
Syns de har masse kjekt på Lindex,så handler det meste der[:)]

(Men,så fikk vi ganske masse klær til bursdagen hennes også,så nå trenger jeg ikke handle nytt på ei god stund)[;)]

Martine fikk litt klær til bursdagen hun også, men turte ikke ønske klær i mindre enn str 86..for klærne varierer slik i str.. så vi var ute å kjøpte litt i str 80 idag... noe i 86 også.. for bukser som er stramme nede på foten kan godt brukes selv om de egentlig er for lange enda, uten at det blir stygt... så kan hun ha de en stund [:)]

ORIGINAL: lillefot

der var det masse fint ja [:D][:D]
sliiiiitan Martine,nå blir du så fiiin! [;)]

(den adidas jogge dressen er forresten veldig god,Mathilde har lik,er så stilig! [:)] )

Takk, er veldig fornøyd selv [:)]
Vi hadde en adidas joggedress til henne i høst.. egentlig ikke så veldig ulik, bare at på den var det bile av ole brum og nasse nøff.. likte den utrolig godt.. så måtte bare kjøpe ny nå da jeg såg denne [:)] hun vokste så altfor fort i fra den forrige.. [&:]

Så masse fine klær[:D]

ORIGINAL: myle

Så masse fine klær[:D]

Takk [:)]

Kjempefint! Jeg likte spesielt godt vesten.

kjempefint! de buksene skal jeg og ha til Mathea[:D] hvor fann du joggedressen? kjekk å ha i bhg[:)]

ORIGINAL: *MamMathea*

kjempefint! de buksene skal jeg og ha til Mathea[:D] hvor fann du joggedressen? kjekk å ha i bhg[:)]

Joggedressen er kjøpt på Obs [:)]
Og buksene er fra Kappahl og H&M (de med detaljer på er fra kappahl..) [:)]

ORIGINAL: Kakegakk

Kjempefint! Jeg likte spesielt godt vesten.

Jeg også likte godt vesten... var faktisk mannen min som fant den + den buksa med detaljer på, og ville vi skulle kjøpe det til henne... kjekt når han også finner ting han liker, og ikke bare jeg som velger ut alt.. [:)] (blir ofte jeg som velger til syvende å sist, for jeg er litt kresen på hva jeg liker..hvordan det skal være i fasong osv.. + at som regel er jeg ute på handel alene..)

Så masse stilig du har fått tak i [:)] Artig med sånne innkjøp[:)]

ORIGINAL: LindaHelene78

Så masse stilig du har fått tak i [:)] Artig med sånne innkjøp[:)]

Ja, er veldig gøy.. og spesielt når man finner en del på en gang.. som regel finner jeg gjerne et plagg eller maks to.. for har ikke syns der har vært så mye fint å finne tak i det siste halvåret, når hun har begynt å bruke fra str 74 og oppover..så veldig fornøyd nå [:)]

Back
Topp