Endelig satt den;)

oktober10September12<3

Betatt av forumet
Da sniker jeg meg inn her.. Utrolig spent på om det holder helt inn, krysser alt jeg har:D

Har en gutt på 14 mnd, og har nå prøvd i 8 måneder på andre mann:)Men mistet uke ca. 4+3 to ganger før førstemann kom, så synes det er skummelt å glede meg for mye..

Flere som skal ta ul for å se hjertet banke??:)
 
Og skal iallefall ha en ul i uke 12 for å se at det står bra til :)
 
Gratulerer!!
 
Gratulerer så mye med spirenemoticon Måtte den klore seg fast de neste 8 mndene. Og velkommen inn til oss
 
Gratulerer!!
 
Gratulere så mye :-)
Håper den klorer seg fast.
Tidlig UL på meg også ;-)
 


mammatil2prinsesser skrev:
Gratulerer så mye med spirenemoticon Måtte den klore seg fast de neste 8 mndene. Og velkommen inn til oss


Sign
 
Gratulerer så masse, håper den klamrer og klorer seg fast i 8mnd til ! :)
 
gratulerer så masse
 
Gratulerer!! :)
Tidlig ultralyd - får man det via legen, eller må man på privat klinikk da?
Tanken fristet i et halvt sekund, men jeg vet ikke om jeg tør - tar heller den langsomme veien.. Går det galt så går det galt. Bedre å leve i håpet litt lenger, liksom..? Nei, jeg vet ikke, det må jeg tenke litt på. Har ikke tenkt på det alternativet..

Lykke til! :)
 
Takk for gratulasjoner alle sammen, og gratulerer så mye til dere også:)

Tidlig ul må man ta privat. Synes det var veldig betryggende å se et lite hjerte banke sist, så velger å gjøre det denne gangen også. Har hjerte begynt å banke, så er det stooor sjangs for at spiren vil vokse seg stor:)

Men synes det er skumelt å tenke for mye på det, selvom det ikke går ann å gjøre noe annet:P Tar en dag av gangen her:)

Lykke til alle sammen!!
 
Back
Topp