Endelig ruger

Honning

Glad i forumet
Hei alle sammen.
Jeg er ganske ny her. Har lest en del her inne, men skrevet lite.
Satt inn 2 gullegg i går, og går nå en kjempespennende adventstid i møte... Har aldri hatt en så spennende advent [;)].

Jeg lurer på om det er noe skjema jeg skal fylle ut og sende med kvitteringene til Nav? Eller skal jeg bare skrive at jeg søker refusjon av utgifter til medisinene? Har jo fått skjema som de har fylt ut fra klinikken.

Hvilke erfaringer har dere med behandlingstid? Hvor lang tid gikk det før dere fikk pengene? Har jo et lite håp om å få noe før jul.....

Gratulera så masse som rugar på to egg[:D] Måtte det følge med en positiv test før jul[;)]

Anng. kvitteringene og det, så aner eg ikkje. Er sjølv i stuss korleis eg skal gjer det. Men er jo ikkje ferdig med uttak eller innsetting enda, så tar det etterkvart!

Men, ønsker deg lykke til med ruging i vekene framover[:D][:D]

Gratulerer som ruger[:D]
Mener jeg sendte inn det skjemaet jeg fikk fra klinikken om hvilket forsøk jeg var i gang med, sammen med orginalkvitteringer.
Husk å ta kopi av alt du sender inn i tilfelle det skulle bli noe.
Mener jeg ventet i 6-8 uker før jeg fikk noe tilbake, husker ikke helt da det ble litt rot.

gratulerer så masse som ruger[:D]du har en kjempe spennende tid foran de[:D] håper det går bra[:D]

ang kvitteringene så tok eg en o en kvitterin og tapet de på ett ark forsiden av hverandre så det ble skikkeli oversikteli. så la eg ved papirene fra klinikken. gikk på trygdekontoret der fikk eg kopiert opp alle sidene eg hadde så leverete eg inn orginalene som de skal ha[:D]

Gratulerer så mye som ruger! Hvilket forsøk er du på? Ruger selv på to gullegg nå med testdato 11.desember[:)]

gratulerer som ruger [:D] hvis det er ditt første forsøk så tar det en stund med nav, da skal de behandle saken og skrive vedtak osv, det tar tiiiid. men når man har fått vedtaket så tar det aldri lang tid før pengene blir utbetalt, men før jul er nok helelr tvilsomt hvis du ikke har en sak inne [:'(]

Gratulera som rugar [:D][:D][:D]

Ang kvitteringar så fylte eg ut eit skjema som dei har på NAV og la ved kvitteringar og bekreftelsen fra klinikken. Eg fekk pengar i løpet av 3 veker ca, men det er nok kanskje litt travelt der no rett før jul.

Lykke te i rugetida [:)][:)][:)]

Hei og velkommen inn her[:)]gratla som ruger[;)]vi har gått privat så vi har sluppet ventetid. penger for medesiner fikk vi igjen ca 5 uker fra nav[:)]

Tusen takk alle sammen.
Idag har jeg endelig fått postet kvitteringene til NAV.
Mener selv det ble oversiktlig og fint, så spørs det hva NAV mener....
Så nå er det bare å vente på vedtaket deres og håpe pengene kommer så fort som mulig.

Ønsker alle her inne lykke til med forsøk .

gratulerer så mye som ruger, og jeg rysser fingene for at dette er gullegget og det blir en liten spire som fester seg om en ukes tid.

Skal bli spennendes å følge deg på ferden nå mot testdagen din[:)]

ORIGINAL: twinanne

gratulerer så mye som ruger, og jeg rysser fingene for at dette er gullegget og det blir en liten spire som fester seg om en ukes tid.

Skal bli spennendes å følge deg på ferden nå mot testdagen din[:)]

Takk for det.
Er så hyggelig å komme inn her, det er så mye positivitet og støtte! Det er godt å ha en plass å kunne fortelle litt om denne prosessen man er inne i, og lese om andres erfaringer.

Håper du koser deg i svangerskapet ditt, ikke så veldig lenge igjen for deg ser jeg. Håper jeg kommer etter utpå seinsommeren/høsten [:)]

Hei du[:D]

Jeg sender inn kvitteringer til Fredrikstad. Ringte dem akkurat nå og spurte om jeg kunne sende direkte til dem, uten at det går gjennom nav i min kommune. Det syntes hun var like greit for å slippe lang behandlingstid[:D]
Hun trodde det kunne ta ca to uker for min del, men nå er dette mitt andre forsøk.
Hør etter på ditt lokale nav kontor om hvor du skal sende dine kvitteringer (seksjon legemidler).
Er du heldig går det iallefall fortere[:D]
Lykke til[:D]

Takk for det Sylvana.
 Var akkurat det jeg gjorde, sendte direkte til helsetjenesteforvaltningen i Mo i Rana. Det er de som har de tre nordligste fylkene. Men det spørs vel om jeg får noen penger før jul, men vi trenger alltids penger i januar også [;)].

Back
Topp