Endelig ruger!

MsRose

Forelsket i forumet
Da har jeg vært på innsett.
2 av de 6 eggene hadde overlevd til dag 5, og var nå blastocyster. Og jeg fikk satt inn begge to!!
Såå glad nå, så nå skal jeg bare kose meg og ruge i et par uker [:)], blir spennende og teste...
Satser på at dette er gulleggene. Har en annen magefølelse denne gang, blir spennende og se om den stemmer.

Men hvordan regner jeg rugedager nå egentlig... Eggene ble befruktet 11.11, og satt inn på dag 5, altså i dag. Er i dag rugedag 1 eller?

Gratulerer så mye som ruger!! Håper virkelig dette var gulleggene[:D][:D]

Takk [:)]
Du får ha lykke til selv i morgen hos legen. Satser på at det bare er en uskyldig blødning du har hatt og at alt står bra til med huleboeren der inne [;)]

Gratulerer så mye som ruger [:D][:D]
Start oppdragelsen nå, og gi de streng beskjed om å klore seg fast[;)]
Lykke til fremover - utrolig spennende [:D]
Take care [:D]

Spennende! Lykke til!
Jeg tror faktisk det er utrolig viktig å være oppriktig optimist, så tenk positive tanker!
Dette ER gulleggene!

spennende for dere altså, ja nå er du på rugedag 1[:D]

Takk jenter [:)] Dere er nå gode!
Ja Anne L, vi håper også at begge klorer seg fast.. hadde vært skøy med tvillinger, men er evig takknemlig om vi får 1 også [;)]

Fikk en positiv overraskelse på sykehuset i dag. Da jeg skulle betale egenandelen på 1500 kr, fikk jeg beskjed i luka at de hadde gjort en feil sist da forsøket ble avbrutt etter uttak. Jeg betalte jo 1500 kr da, men det skulle jeg visst ikke ha gjort... Så de sa at dette forsøket var en fortsettelse av forrige, så jeg slapp å betale noe [:)]

I tillegg ringte megleren og sa at de som skal kjøpe huset vårt nå har fått solgt sitt hus, så forbeholdet ved budet ble strøket. Og dermed er handelen i orden! Vi driver og blar i huskataloger og satser på å starte byggingen til sommeren [:)]

Så så langt har det vært en super dag! Håper det er et godt tegn på at livet vårt nå går i riktig retning

ORIGINAL: Anne L

Gratulerer som ruger[:D] Håper begge klorer seg fast!

ORIGINAL: ..Lykke..

Gratulerer så mye som ruger[:)][:D]

Skjønner at derer har hatt en god dag i dag!!!! Masse lykke til med gull eggene!!![:D][:D]

Jeg e rå endelig ruger:) Tok ut egg 09.11 og satt inn et gull egg 11.11.
Så spendt ;) Håper alt klaffer for deg, MsRose:)

Gratulera som rugar og masse lykke til! Satsar på det er gullegga du har fått inn no! [:)]

Det hørtes ut som en fantastisk dag du hadde der da [;)]

Fortsett med positiv tankegang, så skal du se at spira sitter. Lykke til med ruginga, krysser fingrene for at du om noen uker sitter med en positiv test i handa [:D]

Back
Topp