Endelig prevansjon!

Krøsamaia

Gift med forumet
Jeg ropte "YYEEESSS!!!!!" høyt på badet onsdagskveld, mannen trodde d hadde klikket for meg [:D]
Tante rød kom nemlig![;)] Så nå har jeg begynt på p-pillene! Prevansjon - wiho![:D]
Så den blødningen jeg hadde i jula var nok mensen ja, kom akkurat samme dato..
Lucky me som føder i November og i Desember er mensen tilbake [8D]
Men men, var glad for det jeg, nå slipper mannen å jeg å spille russisk rulett med disse kondomene![8|]
Jeg har ikke merket noenting på humøret enda, faktisk har jeg blitt mer rolig og "stabil" som gubben sier, lol [8D]

SÅ VET DERE DET!!!![8D][8D]

Klarer ikke helt å forstå entusiasmen over mensen... [&:] Men så lenge du er fornøyd, så er jo det hovedsaken! Hehe... Trygt med
p-piller da [:)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Klarer ikke helt å forstå entusiasmen over mensen... [&:] Men så lenge du er fornøyd, så er jo det hovedsaken! Hehe... Trygt med

Jeg ammer ikke, og fikk ikke begynne på p-piller før mensen var komt, så da måtte vi bruke kondomer i mellomtiden og de sprekker før vi vet ordet av det, så følte det ble litt russisk rulett på om jeg ble gravid eller ikke før mensen kom og jeg kunne begynne på pillene [;)][8D]
Sånn ellers er jeg ikke så glad i mensen altså, det er jo noe dritt [&:]

ORIGINAL: Krøsamaia

Jeg ammer ikke, og fikk ikke begynne på p-piller før mensen var komt, så da måtte vi bruke kondomer i mellomtiden og de sprekker før vi vet ordet av det, så følte det ble litt russisk rulett på om jeg ble gravid eller ikke før mensen kom og jeg kunne begynne på pillene [;)][8D]

Skjønner det altså [8D] Er bare at jeg synes mensen er så HAAAT, at jeg aldri hadde klart å bli glad for den uansett [:'(]

Kan man ikke begynne på minipiller heller før mensen har kommet i gang? Hadde heller ikke stolt på kondomer - og så er de ikke akkurat artige å bruke heller... [&:] Hehe...

Jeg har ikke fått tilbake mensen etter at renselen var ferdig[:'(] Vil ha den tilbake NÅ, sånn at jeg kan begynne på p-ringen.

Jeg skjønner godt din entusiasme over mensen! Ble veldig glad selv jeg da den kom og jeg kunne børste støvet av p-pillene igjen[:D][:D] 

Skjønner det altså [8D] Er bare at jeg synes mensen er så HAAAT, at jeg aldri hadde klart å bli glad for den uansett [:'(]

Kan man ikke begynne på minipiller heller før mensen har kommet i gang? Hadde heller ikke stolt på kondomer - og så er de ikke akkurat artige å bruke heller... [&:] Hehe...

Ja og vondere blir den jo flere barn man får [:'(]
Jo, men tror p-piller er mer sikker enn minipillen, så siden jeg ikke ammer lengre så ville hun jeg skulle ta p-piller.
Nei, det er som å spise sjokolade med papiret på [8D]

ORIGINAL: cris10na

Jeg har ikke fått tilbake mensen etter at renselen var ferdig[:'(] Vil ha den tilbake NÅ, sånn at jeg kan begynne på p-ringen.

Satse på at den kommer snart da![;)] *sender over litt mensen støv* [8D]

ORIGINAL: Charlis

Jeg skjønner godt din entusiasme over mensen! Ble veldig glad selv jeg da den kom og jeg kunne børste støvet av p-pillene igjen[:D][:D] 

Ja, hehe [;)]
Nå slipper jeg å gå rundt å bekymre meg for DET [:)]

Nei, det er som å spise sjokolade med papiret på [8D]

[8D]

Jeg fikk resept på p-piller selv om jeg fullammer og ikke har fått mensen enda *banker høøøøyt i bordet*

Men han (legen) ville jo ikke høre på mine ønsker da, jeg vil jo helst ha spiral, men han snakket seg rundt og unna og rodde seg vekk som en gærning. Så jeg sitter her og er misfornøyd, og skal aldri ha meg igjen.... klarer jo så vidt å rekke å gå på do om dagene, husker ihvertfall ikke på noen pille da.. [&o]
Jeg har jo hørt at spiralen ikke er 100% sikker liksom, men jeg har jo hørt om like mange som har blitt gravid på pillen... ååååååååå æsj ass [&o]

ORIGINAL: Ruby Gloom

Jeg fikk resept på p-piller selv om jeg fullammer og ikke har fått mensen enda *banker høøøøyt i bordet*

Men han (legen) ville jo ikke høre på mine ønsker da, jeg vil jo helst ha spiral, men han snakket seg rundt og unna og rodde seg vekk som en gærning. Så jeg sitter her og er misfornøyd, og skal aldri ha meg igjen.... klarer jo så vidt å rekke å gå på do om dagene, husker ihvertfall ikke på noen pille da.. [&o]
Jeg har jo hørt at spiralen ikke er 100% sikker liksom, men jeg har jo hørt om like mange som har blitt gravid på pillen... ååååååååå æsj ass [&o]

Nå har jo jeg blitt gravid på spiral, så kansje feil person å svare [8D] Men det er veldig få som blir det altså!
Spiralen skal visstnok være mer sikker enn p piller! Men alt må jo virke som det skal.
Spiralen funkerte ikke på meg, bare blødde som en nyslaktet ku og ble gravid på den.
Svigermor har blitt gravid på den to ganger, og min mormor ble gravid på den 3 år før jeg ble født! hehe [:D]
Men vi er jo alle forskjellig, så er ikke noe som er "best" eller "dårlig".. kommer jo helt an på [:)]

Du kan jo få en gynekolog til å sette inn spiral for deg?
Visst det var sånn at han ikke ville sette den inn selv lissom.. [8|]

Jeg har hengt mine piller på speilet på badet så da husker jeg dem![8D] Og ALLE vet at vi bruker prevansjon om de går på do her i huset - hahaha! Har også rutine med å ta de når Elias legger seg også og DET skal noe til å glemme [;)]

Begynte på pillen selv på tirsdag, og det er godt å komme tilbake til "normalen" igjen[:)]

Har alltid vært fornøyd med å bruke pillen, og det er jo så mye bedre enn å måtte bruke gummi[8D][8D]

ORIGINAL: Joffen

Begynte på pillen selv på tirsdag, og det er godt å komme tilbake til "normalen" igjen[:)]

Har alltid vært fornøyd med å bruke pillen, og det er jo så mye bedre enn å måtte bruke gummi[8D][8D]

Jeg var så "smart" å prøve alt annet enn pillen først, siden seriøst ALLE jenter i familien min blir BITCH av hormonene i p pillene.. Så da skulle ikke jeg gå i samme fellen [8D]

Men nå har jeg jo endt opp med pillen likevel og jeg merker NADA.. Ifølge sambo er jeg roligere og "stabil"... Hahaha - stakkars mann som har gått igjennom to graviditeter så tett, savner sikkert den "normale Anita" [8D]

Jeg fikk også mensen i desember igjen. Begynte på pillen og har små blødd siden.
Kjempe kjedelig [&o]
Tror kanskje jeg må bytte merke for regner md det har med pilla å gjøre. Små blødd i 4 uker nå [&:]

Back
Topp