Endelig positiv test !! 5 + 1 men har litt små blødning... Normalt?

Hannemoren

Flørter med forumet
Juligull2021
Hei!

Aldri vært gravid før, gått på pillen i 14 år men sluttet i desember i fjor. Og etter andre forsøk fikk jeg nå positiv CB digital test... Spennende! Fikk også tatt blodprøve hos legen som også viste HCG men noe lavt da det mest sannsynlig var 2 dager etter egget festet seg. Men jeg har hatt noe små blødning som har vart i ca 10 dager nå, varierer fra frisk blod til litt brunlig. Har andre erfaringer med dette? Skal til UL på mandag for å sjekke ordentlig om det er en liten spire som gror som den skal!! Eller har jeg mye kvalme og veldig sliten i korsryggen og generelt ganske trøtt og murringer hele tiden....

Håper noen av dere kan dele litt erfaringer med meg :)

Har dessverre ikke erfaring med dette, men vil Gratulere deg så masse med spiren :) :Heartred Også håper jeg UL vil vise en levende og godt voksende spire :) Det er vist vanlig med småblødninger har jeg hørt da :)

Gratulerer så mye med spiren :) dette svangerskapet blødde jeg litt når vi hadde kosetid :) men er heldigvis over nå :)
Men i mitt første svangerskap så hadde jeg sånne små blødninger de 3 første mnd :)
Krysser fingrene for at det bare er uskyldige blødninger :)

Takk :) Er rart å tenke tanken, men gleder meg masse til tiden frem over :)
Ja legen sa det var noen som fikk blødninger og det ikke var farlig. Så får slå meg til ro med det og vente i spenning til UL :)

Gratulerer så mye med spiren :) dette svangerskapet blødde jeg litt når vi hadde kosetid :) men er heldigvis over nå :)
Men i mitt første svangerskap så hadde jeg sånne små blødninger de 3 første mnd :)
Krysser fingrene for at det bare er uskyldige blødninger :)

Takk for svar :) ja jeg håper og tror det er uskyldige blødninger. Alt annet virker som normalt!
Det er helt uvirkelig... :cat:

Takk for svar :) ja jeg håper og tror det er uskyldige blødninger. Alt annet virker som normalt!
Det er helt uvirkelig... :cat:
Det er helt uvirkelig ja :) jeg er helt enig :) går ikke helt opp for meg heller dette her :) tror ikke det fjør det heller før magen begynner å vokse skikkelig å det er masse liv i magen :)

Det er helt uvirkelig ja :) jeg er helt enig :) går ikke helt opp for meg heller dette her :) tror ikke det fjør det heller før magen begynner å vokse skikkelig å det er masse liv i magen :)

Vi har en spennende tid i vente :happy: Har du vært på tidlig UL før? Det sier de ikke kan se noe før i uke fem, den er jo jeg i ifølge terminkalkulator, men det er ca 3 + 1 siden befruktning .... Kanskje det er litt tidlig, men fikk det no anbefalt! Samboeren min var hjemme i en dag før han reiste videre på 3 uker jobb. Han var hjemme på riktig dag laughing7

Vi har en spennende tid i vente :happy: Har du vært på tidlig UL før? Det sier de ikke kan se noe før i uke fem, den er jo jeg i ifølge terminkalkulator, men det er ca 3 + 1 siden befruktning .... Kanskje det er litt tidlig, men fikk det no anbefalt! Samboeren min var hjemme i en dag før han reiste videre på 3 uker jobb. Han var hjemme på riktig dag laughing7
Jeg var på tidlig ul i mitt første svangerskap ja :) da var jeg der i uke 9 å så en fin liten "reke" svømme rundt :D :D nå har jeg bestillt ul i uke 11 :D
Er skikkelig spennende med ul så gleder meg sykt masse :D
Hehe ja jammen var han hjemme på rett dag da :D :D stilig :D

Jeg var på tidlig ul i mitt første svangerskap ja :) da var jeg der i uke 9 å så en fin liten "reke" svømme rundt :D :D nå har jeg bestillt ul i uke 11 :D
Er skikkelig spennende med ul så gleder meg sykt masse :D
Hehe ja jammen var han hjemme på rett dag da :D :D stilig :D

Ååå så spennende :cat: Nå gleder jeg meg veldig! Håper jeg også får se en liten "reke" :) lykke til :cat:

Jag har precis som du har..Har haft brun utflod och lite rött..i cirka en vecka nu. Fick dock positiv test idag. Tror faktiskt det är helt ofarligt.

Jeg har også spottet litt/hatt litt rosa og brunlig utflod. Her tror jeg ofte det kommer etter at jeg har trent eller anstrengt meg, så jeg antar at det er fra de skjøre slimhinnene i skjeden/livmora.

Jag har precis som du har..Har haft brun utflod och lite rött..i cirka en vecka nu. Fick dock positiv test idag. Tror faktiskt det är helt ofarligt.

Takk for svar :) ahh... Det er litt beroligende at flere har det på samme måte! Jeg er veldig aktiv og føler meg tipp topp uten om denne kvalmen... ! Gratulere med positiv test! :cat: Jeg våknet i dag og tenker fortsatt det er helt uvirkelig!! Gleder meg til UL på mandag og håper jeg er langt nok til at vi kan se spiren :cat:

Jeg har også spottet litt/hatt litt rosa og brunlig utflod. Her tror jeg ofte det kommer etter at jeg har trent eller anstrengt meg, så jeg antar at det er fra de skjøre slimhinnene i skjeden/livmora.

Takk for svar! Er ganske aktiv på ski og turer i skogen og fjellet. Har faktisk ikke tenkt at det kan være grunn... Men det er jo ganske sannsynlig at det er noe av grunnen! Jeg får prate med legen på mandag, jeg håper jeg fortsatt kan være aktiv Som vanlig :cat:

Back
Topp