Endelig positiv EL

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Endelig positiv el test. Følte den var det igår også men ikke så tydelig som idag. Da blir det innsett om 3 dager
ImageUploadedByBV Forum1421648694.530410.jpg

Spennende og lykke til :)

Får samme test dato vi da kanskje. Har innsett på onsdag om blasto overlever opptiningen da :)

Spennende og lykke til :)

Får samme test dato vi da kanskje. Har innsett på onsdag om blasto overlever opptiningen da :)
Jeg går innsett på torsdag. Får høre på onsdag hvordan tiningen går og om de overleve. Hvor mange egg skal du sette inn?jeg fikk det spørsmålet men spurte hva de ville anbefale. Heldigvis sa hun 1. Redd for å få tvillinger om jeg setter inn to...

Jeg går innsett på torsdag. Får høre på onsdag hvordan tiningen går og om de overleve. Hvor mange egg skal du sette inn?jeg fikk det spørsmålet men spurte hva de ville anbefale. Heldigvis sa hun 1. Redd for å få tvillinger om jeg setter inn to...

Vi har kun ett Blastocyst på frys, så har ikke noe valg. :) Hadde vi hatt flere på frys så hadde vi nok satt inn to pga alderen min (har jo bikka 40år). De skulle tine det opp på morgenen innsetting dagen. Det var visst over 80% at blastocyst overlevde opptiningen. Huff, blir så uendelig spennende.

Back
Topp