Endelig permisjon!

Smulan

Forelsket i forumet
Å så deeeeilig!! I dag jobbet jeg min siste dag før permisjon! Tok det med ro, vasket kontoret og snakket med kollegene om babyen som snart kommer og om hvordan livet vil bli fremover. Så gikk vi ut og spiste lunsj sammen hele avdelingen. Så fikk jeg et kjempefint halsbånd av dem. Det var en skikkelig fin siste dag på jobb! Og jeg som bare har vært vikar der siden juni...[:D] 

Nå skal det bli herlig å bare ta livet med ro og tenke på seg selv og lillen i magen og ta all den tid en trenger til de siste forberedelsene. Og sove så lenge man bare kan om morgenen!!!

Åååh, hediggrisen![:D] Høres ut som du har skikkelig koselige kollegaer da![:)] Jeg går ut i permisjon neste uke og jeg gleeeder meg! Skal virkelig bli deilig å bare slappe av og samle krefter.[:D]

Så hærlig! Det er godt når man blir tatt vare på og behandlet på den måten[:D] Blir sikkert godt å være hjemme å forberede det siste til nurket kommer[:D]

Så koselig "siste" dag på jobb da.. Nå er du fødeklar[:D], lest et sted at man er det 3 uker før termin.. hehe.. bare å samle krefter til den STORE dagen nå da..
Har min "siste" dag på jobb imorgen.. Får tru det blir bra..

ORIGINAL: Moncabang

Så koselig "siste" dag på jobb da.. Nå er du fødeklar[:D], lest et sted at man er det 3 uker før termin.. hehe.. bare å samle krefter til den STORE dagen nå da..
Har min "siste" dag på jobb imorgen.. Får tru det blir bra..

Jaaa, jeg er klaaaar!!! [:D] Som aldri det!! Hihi! 
Ja, nå er det bare hvile og kos hele dagene frem til fødselen! Skal lese bøker og gå tur (så langt jeg klarer, får ofte et slags krampe i nedre del av magen da jeg går for tida...) og bare gjøre ting som jeg har lyst til for første gang på mange år (ikke hatt sammenhengende fri mer enn 2 uker om gangen de siste 10 år - herregud!).
Lykke til med siste dagen på jobb du også! Gled deg! Følelsen er bare så deilig da du går derifra! Nesten som sommeravslutning på skolen!! [:D]

Åååå, så heldig du er!!!!! Hørtes ut som en koselig siste dag på jobb!

Har ennå 14 dager å jobbe, her er det nedtelling, ja!!![:D][:D]

Nå kan du bare slappe av og nyte tiden framover. Litt misunnelig jeg...[:)]

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tante Sofie

Åååå, så heldig du er!!!!! Hørtes ut som en koselig siste dag på jobb!

Har ennå 14 dager å jobbe, her er det nedtelling, ja!!![:D][:D]

Nå kan du bare slappe av og nyte tiden framover. Litt misunnelig jeg...[:)]

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Deilig følelse dette ja! Klarer ikke helt å smelte det...samboeren synes jeg oppfører meg litt rart, smiler og ler og tuller med ham om alt og inget...[:D] 
Tiden går fort nå vettu, det vil bli din tur å gå i permisjon før du vet ordet av!!

Så heldig du er også så snille kollegaer...[:D]

Evita1987

Kan tenke meg du syns det er herlig med permisjon jah
Har selv gått hjemme siden juni 06 (Arbeidsledig) siden det å orket ikke søke på noe ny jobb da jeg fant ut at jeg var gravid... så jeg har gått hjemme ganske lenge... men det er jo herlig Lykketil!!

Signerer denne jeg.. [:)]

Åhhh så koselig at du fikk en så fin dag! [:D]
Jeg skal bare jobbe denne uken jeg og så skal jeg også nyte dagene hjemme før den lille kommer. Da kan jeg endelig begynne å shoppe [:D][:D]

Så heldig du er som fikk en så fin "siste" dag på jobben [:D]

Selv har jeg siste arbeidsdag 30 mars så har litt tid igjen.

Kos dere masse dere som kan være hjemme [:D]

ORIGINAL: Mirage

her har jeg vært hjemme siden sist i desember, så jeg vet at det er deeeilig å gå hjemme [:)] 
Gratulerer med fin sistedag på jobb, og NYT permisjonen din [:)]

Takk takk! Ja, jeg nyyyter hvert eneste sekund! Har sovet lenge i dag, og nettopp spist en deilig frokost. Og solen skinner, må bare se til å komme meg ut litt i dag!! [:D] En tur til IKEA kanskje, ikke vært der siden rett etter jul. Alltid finnes det jo noe man "trenger" der...[;)]

Så deilig å starte permisjonen [:)] Og må si det høres ut som om du har kjempehyggelige arb.kollegaer som gir deg gave nå!
Du får nyte dagene fremover til gullet kommer [:D]

Back
Topp