Frk.Chicka
Forumet er livet
Jeg GLEEEDER meg sååå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Nikki*
skal høre med entil en gang til angående leiligheten=)
ORIGINAL: Entil
skal høre med entil en gang til angående leiligheten=)
Hallo dere!!!
Har ikke glemt dere eller treffet altså, Nikki minnte meg på det for ei stund sia[8D]
Surra fælt og lenge for å få logga meg på her inne, er evigheter siden sist[:-] Dessuten har jeg ligget i ukesvis med krystall-syke og hjernerystelse, så det er først denne uka jeg har vært ute av huset denne mnd...
Når det gjelder leiligheten, ser det ut til at den er opptatt hvertfall fredag til lørdag, mulig hele helga [&o]
Jeg mangler bare fri fra jobb på fredag og lørdag, så er jeg klar. Regner med å bestille fly i løpet av neste uke, så da håper jeg virkelig at dette blir noe av!!
Ang. hotell, så kan det vell kanskje være en idè å sjekke Coop hotell-kupp, kanskje?? Ellers kan jeg leite litt nøyere når vi vet SIKKERT hvor mange som skal overnatte.....? Er alle på lista 100% sikre?
Gleeeeder meg til å treffe dere[:D]
må ha et sentralt hotell, det vi hadde sist som jeg prøvde å brenne ned med slettetangen min var gull.
1000 kr for en helg eller noe..
men coop hotell greiene, kan man da bruke vanlig copp kort,eller må man melde seg inn i noe ekstra?
ORIGINAL: *Vipsen*
Jeg må bare beklage jenter, men det ser ikke ut som jeg klarer å få til denne turen likevel...[&o][&o]
Har jo gledet meg sååå lenge til denne turen, og til og med spart opp penger til den -
og så havnet jeg plutselig midt i en økonomisk grøftekant igjen...[:(]
ORIGINAL: Lillepusen
ORIGINAL: *Vipsen*
Jeg må bare beklage jenter, men det ser ikke ut som jeg klarer å få til denne turen likevel...[&o][&o]
Har jo gledet meg sååå lenge til denne turen, og til og med spart opp penger til den -
og så havnet jeg plutselig midt i en økonomisk grøftekant igjen...[:(]
Så leit!! [&o]
Sikker på at du ike får det til på noen måte? Hvis du har til turen til og fra så hjelper vi andre deg med en drink her og litt mat der, sikkert... [:)] Overnatte i en fotende eller noe sånt, hvis du trenger overnatting... [;)]
ORIGINAL: *ÅsLe*
Hjelp!!!
Plutselig begynner det å se skummelt ut for osloturen som jeg har gledet meg SÅNN til[:o]