Endelig påmelding til TREFFET! :-)( ble stusselig)

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Frk.Chicka

Jeg GLEEEDER meg sååå...

Eg åg!!! [:D]

ORIGINAL: *Nikki*

skal høre med entil en gang til angående leiligheten=)

Hallo dere!!!

Har ikke glemt dere eller treffet altså, Nikki minnte meg på det for ei stund sia[8D]

Surra fælt og lenge for å få logga meg på her inne, er evigheter siden sist[:-] Dessuten har jeg ligget i ukesvis med krystall-syke og hjernerystelse, så det er først denne uka jeg har vært ute av huset denne mnd...

Når det gjelder leiligheten, ser det ut til at den er opptatt hvertfall fredag til lørdag, mulig hele helga [&o]

Jeg mangler bare fri fra jobb på fredag og lørdag, så er jeg klar. Regner med å bestille fly i løpet av neste uke, så da håper jeg virkelig at dette blir noe av!!

Ang. hotell, så kan det vell kanskje være en idè å sjekke Coop hotell-kupp, kanskje?? Ellers kan jeg leite litt nøyere når vi vet SIKKERT hvor mange som skal overnatte.....? Er alle på lista 100% sikre?

Gleeeeder meg til å treffe dere[:D]

ORIGINAL: Entil

skal høre med entil en gang til angående leiligheten=)

Hallo dere!!!

Har ikke glemt dere eller treffet altså, Nikki minnte meg på det for ei stund sia[8D]

Surra fælt og lenge for å få logga meg på her inne, er evigheter siden sist[:-] Dessuten har jeg ligget i ukesvis med krystall-syke og hjernerystelse, så det er først denne uka jeg har vært ute av huset denne mnd...

Når det gjelder leiligheten, ser det ut til at den er opptatt hvertfall fredag til lørdag, mulig hele helga [&o]

Jeg mangler bare fri fra jobb på fredag og lørdag, så er jeg klar. Regner med å bestille fly i løpet av neste uke, så da håper jeg virkelig at dette blir noe av!!

Ang. hotell, så kan det vell kanskje være en idè å sjekke Coop hotell-kupp, kanskje?? Ellers kan jeg leite litt nøyere når vi vet SIKKERT hvor mange som skal overnatte.....? Er alle på lista 100% sikre?

Gleeeeder meg til å treffe dere[:D]

Jeg mener også at man skal ta coop tilbud!
Dersom man er to på et rom da så blir det kun 750 pr prs for totalt for to netter og frokost[:D]

må ha et sentralt hotell, det vi hadde sist som jeg prøvde å brenne ned med slettetangen min var gull.
1000 kr for en helg eller noe..

men coop hotell greiene, kan man da bruke vanlig copp kort,eller må man melde seg inn i noe ekstra?

må ha et sentralt hotell, det vi hadde sist som jeg prøvde å brenne ned med slettetangen min var gull.
1000 kr for en helg eller noe..

men coop hotell greiene, kan man da bruke vanlig copp kort,eller må man melde seg inn i noe ekstra?

Er bare vanlig medlemskap, men det var lite hoteller sentralt i Oslo akkurat den helga.... Men for en tusen lapp hver på 2-mannsrom finnes det mange sentrale hoteller å velge mellom. Er enig med Nikki at det er greit å bo sentralt!

Hvilket hotell skal dere sove på?

Jeg har barnefri den helgen.. skal møte Woolfmother tidligere på dagen da men.. kanskje jeg får sjangs til å komme inn på kvelden og hilse på dere[:)] Ta en øl eller to[:D]

astoria vi hadde sist tro? sentralt og genialt! 1000 for en helg med 2 på rommet.
tror jeg satser på det=)

der var du frida!!!!!!=) supert!
du må treffe oss=)

Johooo, jeg gleder meg til å møte dere snuppelupper! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Sånn, nå fikk denne tråden et dytt så den holder seg oppe.... hahahahahahahaha [8D][:D]

Jeg må bare beklage jenter, men det ser ikke ut som jeg klarer å få til denne turen likevel...[&o][&o]
Har jo gledet meg sååå lenge til denne turen, og til og med spart opp penger til den -
og så havnet jeg plutselig midt i en økonomisk grøftekant igjen...[:(]

Ser ut for å være flere veldigsentrale her!
http://www.coophotellkupp.com/index.cfm?area=ebooking&action=providerselect&menuid=600

Noen som vil dele rom med meg da?[8D]

ORIGINAL: *Vipsen*

Jeg må bare beklage jenter, men det ser ikke ut som jeg klarer å få til denne turen likevel...[&o][&o]
Har jo gledet meg sååå lenge til denne turen, og til og med spart opp penger til den -

Så leit!! [&o]
Sikker på at du ike får det til på noen måte? Hvis du har til turen til og fra så hjelper vi andre deg med en drink her og litt mat der, sikkert... [:)] Overnatte i en fotende eller noe sånt, hvis du trenger overnatting... [;)]

Ja nå nærmer det seg, men hvordan gjør vi det.
Skal en bestille hotell for alle, eller alle bestille hver for seg???

Hadde vært godt og bare få reservasjoner og slikt unnagjort spør du meg.
Ingenting som heter for tidlig[:)]

ORIGINAL: Lillepusen

ORIGINAL: *Vipsen*

Så leit!! [&o]
Sikker på at du ike får det til på noen måte? Hvis du har til turen til og fra så hjelper vi andre deg med en drink her og litt mat der, sikkert... [:)] Overnatte i en fotende eller noe sånt, hvis du trenger overnatting... [;)]

Er ganske sikker på at jeg ikke får det til ja...[&o] 
Må bruke de oppsparte pengene til å betale regninger med, så da blir det ikke stort igjen til tur gitt.

Har brukt mye tid på å se om jeg kan løse ting annerledes, men det ser dårlig ut.

Hjelp!!!

Plutselig begynner det å se skummelt ut for osloturen som jeg har gledet meg SÅNN til[:o]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Hjelp!!!

Plutselig begynner det å se skummelt ut for osloturen som jeg har gledet meg SÅNN til[:o]

Hvorfor det? :(

Håper alle som vil får til å komme!! [:)] Jeg gleder meg superdupermye! [:D]

Lillefixen: Skal vi bestille fly snart? [:D]

jeg vet ikke om liz får det til...=/
det blir mindre og mindre folk...

syns det hotellet som vi bodde på sist var bra.. astoria shiby???

PUPPEN ER MEEEEEEEEEEEED!=)))))))))))))))

du er helt råååååååååååååååå

Back
Topp