Endelig over

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Idag hadde vi visning på huset. Hadde en her om dagen også, for noen som ikke hadde mulighet til å komme idag. Det gikk veldig bra, har allerede før visning idag blitt lagt inn bud på huset, fra noen som var her tidligere i uka. Dette lover bra!! Jeg er sliten og klar for å ruge litt i ro og mak nå, så det ska bli godt med lørdagsdate med kjæresten min- vi ska på kino sammen og bare kose oss.

Hva synes dere om dette? Før visningen har folk ruslet rundt husveggene her, tittet inn vinduer og tatt seg til rette... Jeg synes det er så ufattelig respektløst, kan de for faen ikke forholde seg til den oppsatte tiden eller ringe og be om å få komme å se utenom visningstid??

Dere får kose dere på kino!Ufordragelige folk ja som titter inn utenom visning!Makan til frekkhet![:'(]

En ting er om huset står tomt, men når dere fortsatt bor der så er det jo utrolig frekt av folk å snike rundt.
Folk tror visst at så snart et hus er tilsalgs, så er det plutselig allemanns eie.

Så dere en fin film på kino?

Skikkelig frekt!!!

Men godt at det snart er over!!! Spent på om dere får en god budrunde da!!!

[:@] ja det var skikkelig frekt!!!!!
Håper dere får høye bud nå da[;)][:D]

Så utrolig frekt, men godt at dere endelig er ferdig med visningene[;)] Lykke til med salget!!Vi skal ha visning på vår leilighet idag kl 13 og imorgen , blir spennende...

Vi så Sparta (bedre kalt 300). Den var helt ok, men ikke så bra som jeg hadde håpet på..

Ja, nå håper vi huset er solgt innen mandagen er over, så slipper samboer bekymre seg for å sitte med to hus når han er på jobb!! Vi ska flytte inn i vårt nye hus siste helgen i april[:D] Greit å ha noen som overtar her da!!

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Vi så Sparta (bedre kalt 300). Den var helt ok, men ikke så bra som jeg hadde håpet på..

Den skal vi se i kveld!

Spennende..
Lykke til med salget[:D]

Back
Topp