ENDELIG *oppdatert lørdag*

Marit 83

Elsker forumet
I morgen skal vi flytte sengene våre oppi nyhuset å sove der for første gang [:D][:D][:D][:D][:D]
WE MADE IT!!!!!!!!!!!!! Vi kommer oss inn i huset før snuppa kommer!!
Og skulle hun komme I NATT(noe jeg ikke tror...)før vi får flytta sengene, så vet jeg iallefall at vi '
drar hjem til nyhuset og ikke til der hvor vi leide.
Endeliiiiig kan jeg slappe av og glede meg til lillesnupp kommer, ikke før nå har jeg greid å senke
skuldrene heeeeelt...føles kjempedeilig.
I morgen skal jeg ta med babyklærne å legge på plass i kommoden, jeg skal legge storesøss
sine klær i hennes kommode og henge opp mine klær i garderoben...ååååh som
jeg gleder meg... [:D][:D][:D][:D]
Er kjempestolt, vi har gjort det aller meste innvendig selv bare jeg og sambo, har nesten
ikke hatt hjelp av venner og famile før nå på slutten+av noen snekkere som har tatt siste finish
med listing og sånn.

Kjennes ut som jeg er verdens gladeste akkurat nå [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

OPPDATERING

Herreguuuuuud så deilig det var å sove her i natt!!!! [:D][:D][:D]
Våkne å spise frokost å bare kose oss, jeg er sååå overlykkelig for at
vi klarte dette, kommer ikke over at vi faktisk BOR HER nå [:D][:D][:D]
Storesøss er helt hyper å har så masse energi, hun synes
det er sååå gøy å ordne istand på lekerommet sitt og på soverommet
sitt...kjempegøy å se som hun styrer på hun også, blir helt rørt jeg[:)]

gratulere so masse....
de e en fantastisk følelse å flytte inn i nytt hus [;)][;)][;)][;)] 

Å, så deilig!! [:D]
Nyt den følelsen!! Godt at de kom i mål til slutt! [:)]

Godt at dere endelig er i mål! Det har vært slitsomt for deg dette... *klem*

ORIGINAL: camillajenta86

så morro!
gratulerer med ny bolig[:)]

Kjempemorro [:D] Tusen takk [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ynna

Heldige du[:D][:D] Vi er enda ikke inne i huset vårt, og lille Solveig har allerede meldt sin ankomst[8D][:)] Men vi satser på å flytte inn i løpet av helgen[:D]

Oi, vi ble ferdig så og si samtidig da, så morro [:D] Jeg gleder meg så innmari til å sove der første natta [:D][:D] Har drømt om akkurat det LENGE [:D][:D]

ORIGINAL: Linda Beate

gratulere so masse....
de e en fantastisk følelse å flytte inn i nytt hus [;)][;)][;)][;)] 

Tusen takk [:D] Ja, det tror jeg på er en fantastisk følelse [;)] Gleder meg til å kjenne på den

ORIGINAL: Surita

Godt at dere endelig er i mål! Det har vært slitsomt for deg dette... *klem*

Je driiiiitgodt [:D] Det har vært veldig slitsomt. Slitsomt fysisk også, men
for meg har det vært mest slitsomt psykisk ja for jeg har konstant kvernet på "rekker vi det eller ikke?!?!" [:'(] Men nå slipper jeg tenke på DET mer iallefall [:)]

Gratulerer med nytt hus[:D]
Sikkert godt å kunne senke skuldrene før fødselen[:)]

Åhh, så deilig da[:D] Gratulerer![;)]

Så deilig for dere [:D] nå må du slappe litt av og [:)]

ORIGINAL: happymum83

gratulerer så mye..sååå utrolig deilig[:D]
vi flytter senga til uka,skal bli digg ja.
barnerommene er ferdig innredet..hang opp bilder og gardiner i dag[:D]
i morgen skal hundre oppvaskmaskiner kjøres så ting kommer på plass i kjøkkenskapene[:D]
så nå begynner jeg å senke skuldrene også[:)]

Helt ubeskrivelig deilig [:D] Hvem skulle tro at det skulle bli såååå akkurat inntil termin liksom...jeg er faktisk 38+3 i morgen...farlig nærme det, kan jo skje når som helst... [8|][:)] Skal roe meg ned å slappe av litt mer nå ja, gleder meg til neste uke, da skal jeg KUN tenke på MEG SELV fra onsdag til søndag. Storesøstersnuppa skal være til besteforeldrene sine slik at jeg får henta meg inn igjen litt her nå...så håper virkelig snuppa holder seg inn til da, slik at jeg får skikkelig god alene-slapp-av-tid før fødselen... [:)]

Kos deg du også med å senke skuldrene [:D] Vi fortjener det [:D][:D][:D]

[8|]
ORIGINAL: Lovee

Så deilig for dere [:D] nå må du slappe litt av og [:)]

Skikkelig DIELIG ja [:D] Har lovd meg selv at jeg skal slappe-av mer nå framover, blir "lettere i hodet" også kjenner jeg av å vite at vi faktisk rakk det før fødsel...det har bekymra meg siden august...

ORIGINAL: Renesmee

Gratulerer! Kommer det bilder av nyhuset etterhvert? [:)]

Vi har ikke engang fått opp plata/murene. Var så godt igang med tomtearbeidet i høst og skulle akkurat begynne med ringmuren før vi fikk ordre om å stanse byggingen pga. klage fra naboer. Da vi fikk byggetillatelse igjen lå snøen tykkt og det var mange minusgrader, og slik har det vært siden [:'(]

Skal legge ut bilder når vi har fått på plass møblene og sånn [;)]

Kjipt når det stopper opp sånn da, vi og har hatt noen sånne runder, uten at jeg skal utdype det mer nå, men man blir jo skikkelig forbanna da... [:'(]

Back
Topp