Endelig og pluttseig

Ariel86

Elsker forumet
E alt bere so herlig! Alt har på ein måte bere ordna seg, og eg e so utrulig letta og gla![:D]
Alt pluttselig bere skjedde på ein gang og.. Skal til jordmor på Torsdag![;)]
Ringte opp på kk idag og spurte om ultralyd, siden eg endo ikkje har fått svar, og då hadde de visst sent brevet et par dager tidligere, som eg selvfølgelig fant i posten når eg kom heim.
 Ordinær ultralyd Onsdag 7.Oktober.. hihi! ENDELIG!!!!![8D]
Og no har eg hatt babywatcher i ca 1 mnd men ikkje hørt nåke hjerteslag.. MEn igår.. både hørte og såg vi hjerteslagene til fosteret tydelig og jevnt! Weeeee
Var so utrulig herlig å høra, og alle beskymringane mine bere foorsvant! har jo hatt heilt panikk for at da ikkje var liv.. men no veit eg at da e enten ein prins eller prinsesse inni der <3
Hjerteslagene var jevnt og klart på ca mellom 138-145 hjerteslag i min..

DEILIG FØLELSE[:D]

Så bra! Må være godt å endelig få en bekreftelse på at alt står bra til der inne og at det faktisk er liv der.
Jeg selv var fryktelig bekymret en stund for at det hele skulle være innbilt eller noe. Men fikk meg en gledelig overraskelse på ultralyd. Valgte å ta privat ultralyd så jeg slapp å vente så lenge til den ordinære. Har vært mye roligere etter det... så det gjorde virkelig godt.
Nå er det bare å glede seg til den ordinære ultralyden der vi får se de små nurkene våre. [:D][:D]
Lykke til videre! Håper du greier å slappe litt mer av nå som du har funnet lyden. [;)]

Tusen takk for da Surita[:)]
Ja slapper veldig mykkje av akkurat no vertfal, etter at eg både såg og hørte hjertelyden til fosteret klart og tydelig..var veldig jevnt også[:D]
So no glede eg meg masse til den ordinære ultralyden og sjå at alt e bra inni der og få vite kjønnet!!! veldig spent..
Lykke til, til deg også[8D]

Så deilig at alt har fått på plass[:D]

Takk takk[:D]

Back
Topp