Ariel86
Elsker forumet
E alt bere so herlig! Alt har på ein måte bere ordna seg, og eg e so utrulig letta og gla![:D]
Alt pluttselig bere skjedde på ein gang og.. Skal til jordmor på Torsdag![;)]
Ringte opp på kk idag og spurte om ultralyd, siden eg endo ikkje har fått svar, og då hadde de visst sent brevet et par dager tidligere, som eg selvfølgelig fant i posten når eg kom heim.
Ordinær ultralyd Onsdag 7.Oktober.. hihi! ENDELIG!!!!![8D]
Og no har eg hatt babywatcher i ca 1 mnd men ikkje hørt nåke hjerteslag.. MEn igår.. både hørte og såg vi hjerteslagene til fosteret tydelig og jevnt! Weeeee
Var so utrulig herlig å høra, og alle beskymringane mine bere foorsvant! har jo hatt heilt panikk for at da ikkje var liv.. men no veit eg at da e enten ein prins eller prinsesse inni der <3
Hjerteslagene var jevnt og klart på ca mellom 138-145 hjerteslag i min..
DEILIG FØLELSE[:D]
Alt pluttselig bere skjedde på ein gang og.. Skal til jordmor på Torsdag![;)]
Ringte opp på kk idag og spurte om ultralyd, siden eg endo ikkje har fått svar, og då hadde de visst sent brevet et par dager tidligere, som eg selvfølgelig fant i posten når eg kom heim.
Ordinær ultralyd Onsdag 7.Oktober.. hihi! ENDELIG!!!!![8D]
Og no har eg hatt babywatcher i ca 1 mnd men ikkje hørt nåke hjerteslag.. MEn igår.. både hørte og såg vi hjerteslagene til fosteret tydelig og jevnt! Weeeee
Var so utrulig herlig å høra, og alle beskymringane mine bere foorsvant! har jo hatt heilt panikk for at da ikkje var liv.. men no veit eg at da e enten ein prins eller prinsesse inni der <3
Hjerteslagene var jevnt og klart på ca mellom 138-145 hjerteslag i min..
DEILIG FØLELSE[:D]