Endelig noe positivt

fano

Gift med forumet
De fra Gensentret på ullevåll ringte meg i dag. Fikk svar på genprøven som vi har ventet på i over 1 uker over tiden nå [:'(] men hun sa at med 80 % sikkerhet så er ingen av oss bærer av genet, og det kunne jeg slappe helt av med. Da slipper jeg fostervannsprøver. Men de vet jo ikke hva slags mutasjon dette genet er på så jeg er litt nervøs alikevel, men slapper litt mer av nå som jeg slipper og avryte svangerskapet [:D] Nå står det igjen bare ordinær ul som er på onsdag og se om begge bebisene lever.

Det var godt du fikk noen gode nyheter igjen fano [:D] Og jeg er sikker på at den ordinære UL'n på onsdag også gir deg gode nyheter [;)] Heier på deg hele veien frem fano [:)]

Deilig med en slik tilbakemelding. Jeg kjenner ikke historien, men forstår litt av hva det betyr. Ordinær UL går nok alle tiders. Lykke til!

ORIGINAL: Lille Mille

Det var godt du fikk noen gode nyheter igjen fano [:D] Og jeg er sikker på at den ordinære UL'n på onsdag også gir deg gode nyheter [;)] Heier på deg hele veien frem fano [:)]

Signerer.

Tusen takk jenter [:D] Blir helt satt ut av all støtten vi får her jeg. Dere er en utrolig fantastisk flott gjeng [:D][:D][:D]

Så godt å høre!!!

Så bra at du endelig fikk noen positive nyheter, det fortjener du virkelig. Skal krysse fingrene for at det er liv i begge to inni der på onsdag. Har ei venninne som venter tvillinger nå, og hu kjente ikke liv før i uke 20 eller noe enda hu har en fra før!

Lykke til på onsdag! Håpar alt står bra til!

hei snuppa[;)][;)]ble kjempe glad når jeg leste dette,nå må du bare slappe av og kose deg[;)]er sikker på at ul også går greit[;)][;)]lykke lykke til snuppa[;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Det var godt å høre[:)][:)][:)] Masse masse lykke til på UL[:)][:)][:)]

sign

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Lykke til på onsdag! Håpar alt står bra til!

det var jo kjempe bra[:)]Endelig kan du slappe av og nyte svangerskapet[:)]er sikker på at ul går kjempe fint.
masse lykke til[:)]

off, eg har ikke fått me meg dette eg[:(]

men høres ut som at du har fått gode nyheter værtfall, og det er got[:D]

Back
Topp