Belle58
Glad i forumet
Jeg er en av den som alltid har har hatt lyst på barn og vært babysyk i mange år. Endelig fant jeg mannen jeg vil at skal være far til mine barn Nå etter snart 2 år sammen er prøvingen igang.
Vi er inne i PP 3 nå og håper veeeeldig at det har klaffet denne gang!
Det som gjør det litt vanskelig for oss er at vi bor det meste av tiden på hver sin side av landet... Til å nå har vi reist hver vår gang for å møtes på EL dagene.. 2 ganger har deg vell ikkje klaffer helt med når vi har møttes (brukt app når billetene har blitt bestillt, så har EL-testene vist noe annet). Men denne gangen føler jeg det klaffet perfekt så nå håpe jeg det er en liten spire på plass inni der..
Har ingen tegn og blendahvite tester enda og er ca 11/12 dpo idag..
Kryss fingrene for meg!
Vi er inne i PP 3 nå og håper veeeeldig at det har klaffet denne gang!
Det som gjør det litt vanskelig for oss er at vi bor det meste av tiden på hver sin side av landet... Til å nå har vi reist hver vår gang for å møtes på EL dagene.. 2 ganger har deg vell ikkje klaffer helt med når vi har møttes (brukt app når billetene har blitt bestillt, så har EL-testene vist noe annet). Men denne gangen føler jeg det klaffet perfekt så nå håpe jeg det er en liten spire på plass inni der..
Har ingen tegn og blendahvite tester enda og er ca 11/12 dpo idag..
Kryss fingrene for meg!