Endelig min tur =)

Belle58

Glad i forumet
Jeg er en av den som alltid har har hatt lyst på barn og vært babysyk i mange år. Endelig fant jeg mannen jeg vil at skal være far til mine barn :) Nå etter snart 2 år sammen er prøvingen igang.

Vi er inne i PP 3 nå og håper veeeeldig at det har klaffet denne gang!
Det som gjør det litt vanskelig for oss er at vi bor det meste av tiden på hver sin side av landet... Til å nå har vi reist hver vår gang for å møtes på EL dagene.. 2 ganger har deg vell ikkje klaffer helt med når vi har møttes (brukt app når billetene har blitt bestillt, så har EL-testene vist noe annet). Men denne gangen føler jeg det klaffet perfekt så nå håpe jeg det er en liten spire på plass inni der..
Har ingen tegn og blendahvite tester enda og er ca 11/12 dpo idag..
Kryss fingrene for meg!
 
Jeg er en av den som alltid har har hatt lyst på barn og vært babysyk i mange år. Endelig fant jeg mannen jeg vil at skal være far til mine barn :) Nå etter snart 2 år sammen er prøvingen igang.

Vi er inne i PP 3 nå og håper veeeeldig at det har klaffet denne gang!
Det som gjør det litt vanskelig for oss er at vi bor det meste av tiden på hver sin side av landet... Til å nå har vi reist hver vår gang for å møtes på EL dagene.. 2 ganger har deg vell ikkje klaffer helt med når vi har møttes (brukt app når billetene har blitt bestillt, så har EL-testene vist noe annet). Men denne gangen føler jeg det klaffet perfekt så nå håpe jeg det er en liten spire på plass inni der..
Har ingen tegn og blendahvite tester enda og er ca 11/12 dpo idag..
Kryss fingrene for meg!
Oi, spennende med avstand og EL, masse lykke til med det :)

Hvor lenge blir dere boende på hver deres kant?
 
Jeg krysser fingrene for deg! :) Er selv i pp 3 og håper at spiren sitter denne gangen :)
 
Blir nok boende sånn til rett over jul kan jeg tenke meg. Må bli sånn pga jobb og skole..
Skjønner, men godt mulig at det klaffer :) Mange her inne fikk to streker den måneden de nesten ikke hadde sex ;)

Bah, er i første prøveperiode vi.. CD 68 idag, og jeg er lei :p Så er ikke alltid det hjelper å bo under samme tak dessverre..
 
Har du testet i dag? :)
 
Tr her så da går vi inn i pp4.
Håper bare vi får til å treffes denne el-perioden.. Ser dårlig ut akkuratt nå!
 
CD 8

Synes egentlig ventetiden frem til el er like lang som ventetiden fra el til tr er...
Vil prøve igjen så kjappt som mulig ;)
Er skikkelig utolmodig for tiden og klarer ikke vente på å se to streker på en test!
 
CD 10

Idag skal jeg begynne å ta el-tester igjen så håper jeg el kommer i helgen som planlagt.

Fikk vite at en veninne til er gravid idag så nå er 2 av mine nærmeste veninner gravide, og det gjør meg selvsagt enda mer utolmodig!!
 
CD 12

Da nærmer det seg når jeg tror EL er. Liker ikke at EL-testene er så veldig negative enda da! EL må komme på rett tid viss ikke får vi ikke kjangs til å legge in aksjer...
 
CD 13

Litt mer farge på EL-streken nå til morgenen. Tar en ny en ikveld og håper den er enda sterkere.
Håpet mitt er helt positiv test imorgen og negativ igjen på søndag :)
 
Back
Topp