Endelig min tur til UL :D

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Aaah, tenk jeg har ventet så mange uker på dette, se den lille for aller første gang!! :D Jeg er så spent, sov skikkelig dårlig inatt, våknet mange ganger :p Kjenner jeg er litt små nervøs også, men krysser fingrene for at alt er bra! Tvi tvi :D

Ååå for en følelse Jeg har OUL neste uke og har allerede sett klumpen 2 ganger (privat). Det er like fantastisk hver gang!! Masse lykke til og pust med magen

Takk :D sist svangerskap bestilte jeg jo privat ul i uke 12, så da visste jeg jo at alt alt stod fin til :p Litt nervepirrende ja :D

Masse lykke til ! Har oul om en time ! Spennende :)))

Masse lykke til ! Har oul om en time ! Spennende :)))
Masse lykke til til deg også! Jaaa er så spennende! :D

Lykke til alle dere andre som skal idag også, vet det var endel som skulle idag :D

Lykke te ska dokker vit kjønn?

Lykke til til deg! :) Jeg har akkurat vært og alt ser bra ut med lille jenta mi :D

Aaah, tenk jeg har ventet så mange uker på dette, se den lille for aller første gang!! :D Jeg er så spent, sov skikkelig dårlig inatt, våknet mange ganger :p Kjenner jeg er litt små nervøs også, men krysser fingrene for at alt er bra! Tvi tvi :D
Massemasse lykke til! Håper alt står bra til :))

Da har vi endelig kommet oss hjem, etter en times forsinkelse på sykehuset! Må være den lengste timen i mitt liv, hehe!

Alt så kjempefint ut med den lille, lille gullet vinka til oss og åpna å lukka munnen sin hele tiden, hihi ❤ Så herlig altså! Og var veldig godt å se hvor kjekt samboeren syns det var :D
Vi sa det nesten med engang vi kom inn, at vi ville ikke vite kjønn, da sa hun at hun pleide ikke se etter det heller ;) Flaks! :p
Terminen er fortsatt den samme, 20 desember :)

Vedlegg

• 1436960873213.jpg
    1436960873213.jpg
    66,9 KB · Visninger: 46
  • 1436960893192.jpg
    1436960893192.jpg
    80,6 KB · Visninger: 55
❤❤ Klarer ikke slutte å smile :D

Litt morsomt å sammenligne med storesøster.. ser mye likt, men samtidig mye forskjellig :D

Vedlegg

• 1436970683945.jpg
    1436970683945.jpg
    81,7 KB · Visninger: 37
Back
Topp