Endelig min tur igjen

påbg17

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
I det siste har jeg følt meg mye kvalm og uvel. Så i dag tok jeg en graviditetstest. Testen ble positiv med en gang. Det var helt uvirkelig og en utrolig deilig følelse å se streken.
I desember hadde jeg en sa, så jeg er rimelig nervøs nå. Håper virkelig spiren sitter denne gangen. Kroppen kjennes annerledes nå, så jeg har på en måte litt mer trua også.

Forhåpentligvis klamrer spiren seg fast nå. Tror jeg er 5+0 eller 5+4 på vei.
Med en kropp med PCOS, så er det litt vanskelig å vite når EL har vært.

Men gleden rundt alt dette, er at VI HAR KLART DET SELV! Vi ble gravid uten hjelp etter å ha prøvd i 23 måneder.
 
Gratulere [emoji1][emoji1][emoji1]
 
Gratulerer
 
I det siste har jeg følt meg mye kvalm og uvel. Så i dag tok jeg en graviditetstest. Testen ble positiv med en gang. Det var helt uvirkelig og en utrolig deilig følelse å se streken.
I desember hadde jeg en sa, så jeg er rimelig nervøs nå. Håper virkelig spiren sitter denne gangen. Kroppen kjennes annerledes nå, så jeg har på en måte litt mer trua også.

Forhåpentligvis klamrer spiren seg fast nå. Tror jeg er 5+0 eller 5+4 på vei.
Med en kropp med PCOS, så er det litt vanskelig å vite når EL har vært.

Men gleden rundt alt dette, er at VI HAR KLART DET SELV! Vi ble gravid uten hjelp etter å ha prøvd i 23 måneder.

Gratulerer ❤ er snart 6 uker selv, og hadde en SA i oktober. Håper spiren sitter hos oss begge :)
 
Back
Topp