Endelig min tur :D

Må være en deilig følelse :-) Jeg har første legetime på mandag, legen har ul apparat så regner med jeg får se et bankende hjerte da :-)

Det er et herlig syn!

De vokser fort i denne alderen, min var 10 mm for to uker siden og er 26,6 mm i dag, 9+3

Må være en deilig følelse :-) Jeg har første legetime på mandag, legen har ul apparat så regner med jeg får se et bankende hjerte da :-)

Ja var veldig deilig :) Krysser fingrene for at det er din tur til mandag :D

Det er et herlig syn!

De vokser fort i denne alderen, min var 10 mm for to uker siden og er 26,6 mm i dag, 9+3

Ja dem vokser veldig fort :) Var deilig å se at du fikk se et bankende hjerte i dag også! :D Nå skal det går bra :)

Så herlig!:) Gratulerer så mye! Det må ha vært en fantastisk følelse:) Hvorfor fikk du ikke bilde?:)

Så herlig!:) Gratulerer så mye! Det må ha vært en fantastisk følelse:) Hvorfor fikk du ikke bilde?:)

Takk :) Ja var veldig herlig :D Var hos gyn på sykehuset, så tror ikke dem gir ut bilde sånn :)

Så herlig!<3 håper jeg også får se et bankende hjerte om en uke(!). Lenge å vente;p

Så deili :) jeg ble målt til 7,7 mm og 6+5 men de regner kanskje forskjelli :p ? Har tenkt på deg <3

Fantastisk!! :D

Takk :) Ja var veldig herlig :D Var hos gyn på sykehuset, så tror ikke dem gir ut bilde sånn :)
Okay. Det er det jeg også skal, men da skal jeg være litt frempå og spørre etter siden det ikke er sikkert man får det utenom;)

Så deili :) jeg ble målt til 7,7 mm og 6+5 men de regner kanskje forskjelli :p ? Har tenkt på deg <3

Å så koselig :) ❤️ Hun tok bare et mål, så ikke sikkert at det ble helt riktig målt heller ;) Og legen satte meg tilbake en dag, så da er jeg 6+5 i dag :)

Okay. Det er det jeg også skal, men da skal jeg være litt frempå og spørre etter siden det ikke er sikkert man får det utenom;)

Ja tror det kan være lurt ja ;) Jeg tenkte ikke på det jeg da :P Tenkte på det når jeg var ferdig der :P

Back
Topp