Endelig min tur å høre :)

MissV

Forelsket i forumet
Dro frem angelsounden min i kveld, for å se om jeg klarte å finne hjertelyden. Prøvd mange ganger før, uten hell. Men i dag!! Helt sikker!! Fant min hjertelyd først, så den lille sin :) Ahh for en lyd!! Gleder meg til sambo kommer hjem sånn at han også får høre :) er 14+5 i dag.

Dro frem angelsounden min i kveld, for å se om jeg klarte å finne hjertelyden. Prøvd mange ganger før, uten hell. Men i dag!! Helt sikker!! Fant min hjertelyd først, så den lille sin :) Ahh for en lyd!! Gleder meg til sambo kommer hjem sånn at han også får høre :) er 14+5 i dag.
Fantastisk lyd :-) hørte det ordentlig for første gang på fredag jeg. Ikke rart man blir glad i de små vidunderne <3

Nei utrolig. Har hatt litt sånn " hører jeg ikke så er ikke det så farlig". Men visste ikke at det skulle bli så glad og rørt! :) men den lot vente på seg- hører jo om mange som finner den allerede i uke 8-9.. Men det var absolutt verdt det! :)

Det må være så herlig! Jeg viiil

Jeg også! Fant hjertelyden i går kveld. Var 14+0 i går kveld. Det føltes utrolig bra ut. Da ble mangelen på tidlig ultralyd uviktig. Noe LEVER i magen min. Hipp hipp! <3

Back
Topp