Endelig mere enn bare en gjest :)

bea_

Elsker forumet
Jeg kom ikke inn som meg selv i går, var bare gjest [:@] Men endelig...idag er alt som det pleier å være og ikke bare det. Solstrålene vekket meg i dag, finnes det noe bedre enn en begynnende deilig vår.

Ha en riktig så god lørdag jenter !![:D]

Vår!! Her i Trondheim har det snødd ca 30 cm siden torsdag kveld. Kjempekoselig siden vi hadde begynt å se asfalten flere plasser her. Nå må vi ut og måkke snø for i det hele tatt komme bort til veien. Føler oss innsnødde her. Og ikke har brøytebila vært her heller. Kjempeføre på denne siden av byen.

Men bortsett fra snøen skinner sola - foreløpig!

Ha en fin lørdag du også[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Vår!! Her i Trondheim har det snødd ca 30 cm siden torsdag kveld. Kjempekoselig siden vi hadde begynt å se asfalten flere plasser her. Nå må vi ut og måkke snø for i det hele tatt komme bort til veien. Føler oss innsnødde her. Og ikke har brøytebila vært her heller. Kjempeføre på denne siden av byen.

Hvis det hadde begynt å snø igjen her så hadde jeg blitt SÅÅÅÅÅ sur!
Jeg hadde stengt meg inne og og skult olmt ut av vinduet.
Nå er det VÅR! Ikke vinter[8D]

Her er det knall sol og snøen smelter fort !! det er flere pluss grader og inne i stua...ja der er det jaggu varmt. Det er nesten så man har lyst til å slippe våren inn i stua med åpen terasse dør her...men vil fortsatt ikke satse på å få noe mus inn..så det får bli med vinduene. Nå er det nydelig tørkevær ute og det er jo så deilig med luft tørka klær [:D][:D]

Det var sol da jeg skrev først, men nå er det en blanding av snø og hagl. Hadde virkelig trodd at det kom til å bli vår her også nå, men den gang ei. Fint å høre at noen har finvær ihvertfall da. I fjor var snøen bort på fra plena 2. mai!! Og i fjor var det veldig mye snø i tillegg. Håper ikke det kommer like mye snø som i fjor bare på de neste dagene. Er meldt snø frem til torsdag.

Haha...sånn er det i denne byen. Etter 12 år her må jeg bare innse at man ikke kan stole på at det er vår før i mai (og har også opplevd snø på 17.mai...brrr). Det er på denne årstiden jeg er glad for å bo i borettslag så vi slipper å måke snø[;)]

ORIGINAL: lille ulv

Haha...sånn er det i denne byen. Etter 12 år her må jeg bare innse at man ikke kan stole på at det er vår før i mai (og har også opplevd snø på 17.mai...brrr). Det er på denne årstiden jeg er glad for å bo i borettslag så vi slipper å måke snø[;)]

Vi bor i eget hus vi så her er det mye snø å måke. Jeg skal ut en tur snart for å måke, men orker ikke å gjøre alt selv. Burde jo ikke regne med at vi har vår i mars heller da. Bare dumt av meg å tro det. Enda så mye snø som smeltet i begynnelsen av uka!

Hehe,kom meg ikke inn i går jeg heller,utrolig irriterende [8D]

Ååh,her skinner sola og det er VÅR!! Så deilig [:D] Ha en kjempe fin lørdag.. [:)]

ORIGINAL: lille ulv

Vi bor i eget hus vi så her er det mye snø å måke. Jeg skal ut en tur snart for å måke, men orker ikke å gjøre alt selv. Burde jo ikke regne med at vi har vår i mars heller da. Bare dumt av meg å tro det. Enda så mye snø som smeltet i begynnelsen av uka!

En smule optimistisk ja, men det er jo lov å håpe[:D] gleder meg til det kommer litt sol og varme her også, så jeg kan sitte på balkongen.

Så bra du endelig fikk komme inn som deg selv ;)
Ha en fin lørdag du også :)

Det blir fint vær på min bursdag. Basta. Nå er det bare å vente til 15. mai [8D]

Huff, her har vi illevarslende grå himmel. Håper den bare slipper regn, for utrolig nok vil jeg ha regn!

I alle fall, håper alle får en flott lørdag. Vi alle fortjener en god dag for å holde ut (holdt ut) med all snøen.

Kom meg ikke inn i går jeg heller.. veldig irriterende. Hehe[:)]
Her og har det kommet masse snø i natt/dag tidlig så det er helt hvitt ute...[:(] Nå som vi hadde begynt å se gress og asfalt! grrr.. VIL HA SOL OG SOMMER!! Iallfall vår[;)]
Nå skal jeg snart på jobb, gruer meg som grisen.. Hadde skikkelig vondt i går kveld på jobb, og i dag kommer vonde kynnere ved hver minste bevegelse..[&:] Så vi får se..

Ha en fin lørdag vakre mai-jenter![:D]

ORIGINAL: gunnes

Kom meg ikke inn i går jeg heller.. veldig irriterende. Hehe[:)]
Her og har det kommet masse snø i natt/dag tidlig så det er helt hvitt ute...[:(] Nå som vi hadde begynt å se gress og asfalt! grrr.. VIL HA SOL OG SOMMER!! Iallfall vår[;)]
Nå skal jeg snart på jobb, gruer meg som grisen.. Hadde skikkelig vondt i går kveld på jobb, og i dag kommer vonde kynnere ved hver minste bevegelse..[&:] Så vi får se..

Ha en fin lørdag vakre mai-jenter![:D]

Off, håper det har gått bra på jobben ?
Jeg fikk beskjed av jordmor at jeg bør sykemelde meg 100% fra nå av, vi skal ikke slite oss ut med smerter slik på slutten !! Kanskje noe du bør tenke på ? Jeg jobber nå enda 30%, men jeg får ringe legen på mandag å snakke med han.

Back
Topp