Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: janpanmarsipan
Vår!! Her i Trondheim har det snødd ca 30 cm siden torsdag kveld. Kjempekoselig siden vi hadde begynt å se asfalten flere plasser her. Nå må vi ut og måkke snø for i det hele tatt komme bort til veien. Føler oss innsnødde her. Og ikke har brøytebila vært her heller. Kjempeføre på denne siden av byen.
Men bortsett fra snøen skinner sola - foreløpig!
Ha en fin lørdag du også[:)]
Vår!! Her i Trondheim har det snødd ca 30 cm siden torsdag kveld. Kjempekoselig siden vi hadde begynt å se asfalten flere plasser her. Nå må vi ut og måkke snø for i det hele tatt komme bort til veien. Føler oss innsnødde her. Og ikke har brøytebila vært her heller. Kjempeføre på denne siden av byen.
ORIGINAL: lille ulv
Haha...sånn er det i denne byen. Etter 12 år her må jeg bare innse at man ikke kan stole på at det er vår før i mai (og har også opplevd snø på 17.mai...brrr). Det er på denne årstiden jeg er glad for å bo i borettslag så vi slipper å måke snø[;)]
ORIGINAL: lille ulv
Haha...sånn er det i denne byen. Etter 12 år her må jeg bare innse at man ikke kan stole på at det er vår før i mai (og har også opplevd snø på 17.mai...brrr). Det er på denne årstiden jeg er glad for å bo i borettslag så vi slipper å måke snø[;)]
Vi bor i eget hus vi så her er det mye snø å måke. Jeg skal ut en tur snart for å måke, men orker ikke å gjøre alt selv. Burde jo ikke regne med at vi har vår i mars heller da. Bare dumt av meg å tro det. Enda så mye snø som smeltet i begynnelsen av uka!
ORIGINAL: gunnes
Kom meg ikke inn i går jeg heller.. veldig irriterende. Hehe[:)]
Her og har det kommet masse snø i natt/dag tidlig så det er helt hvitt ute...[:(] Nå som vi hadde begynt å se gress og asfalt! grrr.. VIL HA SOL OG SOMMER!! Iallfall vår[;)]
Nå skal jeg snart på jobb, gruer meg som grisen.. Hadde skikkelig vondt i går kveld på jobb, og i dag kommer vonde kynnere ved hver minste bevegelse..[&:] Så vi får se..
Ha en fin lørdag vakre mai-jenter![:D]