Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vær forberedt på at det tar tid å komme gjennom når du først skal ringe også. Ventet nesten 30 min en gang, 15 på det korteste.Hehe, har prøvd å ringe men de åpner ikke tlf før 12... Er SÅÅÅÅÅ utålmodig...![]()
Vær forberedt på at det tar tid å komme gjennom når du først skal ringe også. Ventet nesten 30 min en gang, 15 på det korteste.![]()
Da setter jeg alt inn på at avbestillingene renner inn hos Riksen! Håper det ordner seg slik at du kommer i gang nå veldig snart!
En annen fordel er at du kanskje slipper å hå like lenge som meg på spray...1mnd, håper jeg ikke blir helt forferdelig de ukene, for vi skal til sydligere strøk, så stakkars mannenblir spennende å følge med på deg, håper vi kan flytte inn i terminklubber før sommeren!
Jeg har kontroll 14.mars, og da regner jeg med at jeg skal starte på sprøyter etter det, blir nok uttak og innser i slutten av april. Får vite om det har klaffet rundt 17.maigruer meg litt til det, har jo aldri opplevd å få to streker på en test noen gang så blir spennende å se etter å ha fått hjelp.. Når har de satt av uke til dere?
Dette SKAL bli den beste våren vi har opplevd Bubbly!![]()