Endelig!! *med bilder*

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Nå tør jeg endelig juble!!!

For nå har hun sovet hele natten (10-11 timer) i 5 netter!! Dette er jo helt fantastisk!!! Har gått fra to amminger om natten til en, og nå null, bare på noen uker, så nå sover hun fra 20-06/07, gir henne pupp og så sover hun til 09!!   Ønsker at alle som fortsatt må opp om natten snart opplever det samme!!!

Slenger med et par bilder av den herlige, flinke jenta mi

SÅ BRA [:D]
Håper det fortsetter

også så søøt hu er

For ei herlig jente 

Og så deilig at hun sover rundt da [:D]
Her har han sovet rundt siden han var 2 måneder, men kan tenke meg at det må har vært ett styr å stå opp midt på nettene, sikkert kjempeherlig å slippe nå [:)][:)]

Åh det hørtes jo fantastisk ut! Jeg pleier å amme rundt 24 - 01 tiden, så et måltid i 5-6 tiden før vi står opp kl 08. sånn ca.
Jeg fullammer fremdeles, så antar at det vil bli mer sammenhengende timer når han starter med fast føde.
Men fortell hva du har gjort [8D]

Nydelig liten prinsesse du har Så masse hår

åå så deilig. vil gjern eha oppskriften [:D]

ååå såååå nydelig jente du har. [:D]

Oppskriften er MER MAT! Og litt bestemt mamma...og en dose sutt!! [:D][8D]

Etter at jeg begynte med et grøtmåltid gikk det lenger tid mellom ammingen.
Altså når jeg fullammetså ammet jeg kl 20-00-03-06, og etter at jeg begynte med et grøtmåltid kuttet hun selv ut 03 måltidet. Så begynte jeg å gi litt fruktmos, og etterhver to grøtmåltid, så våknet hun bare ca kl 02 istedet for 00. Så bestemte jeg meg for å kutte ut det måltidet også, så når hun våknet i 02 tiden gav jeg henne bare sutten et par netter. Så nå våkner hun bare i 06/07 tiden!!!

Lykke til!! Unner dere alle å sove hele natten!!!! Og Takk for fine komplementer [:)]

så bra! godt det funka ;)

må bare legge te hehe at Oline sov fra 1930 te 0510 - fikk tutt så sov hu te 0550 - fikk mat..også sov hu fra 0610 te 0945!!! tror eg kan sei det e leeeenge siden eg har fått sove så lenge på en formiddag samtidig som hu og sove liksom..:DDD

Så skjønn ei lita jente! [:D] 

Så bra Cathrine!!![:D][:D][:D][:D]
Hu e så skjønn! Ses imårå[:)]

Så deilig da!!![:D][:D] Og for ei nydelig lita jente du har!!!! 

Såå utrolig skjønne hu e

Ser hu har blitt store!! Glede meg te å se na igjen ;)

så utrolig bra[:D][:D] å så utrolig skjønn ho er

Så herlig jente! også så flink til å sove![:)]
Ja håper virkelig vi også snart opplever en god natts søvn...

Såååååååååå flink...
Og for en herlig snuppe du har[:)]

Back
Topp