endelig mandag:) 18.januar:)

Men specsavers er jo ikke her i lillebyen vår... [&o] og laseroperasjon har jeg også tenkt på, men jeg er livredd alt som inneholder ordet operasjon. 

ORIGINAL: papayamammaen

ORIGINAL: *høstmamma*

trøndere: ligger det ikke kiropraktor på Moholt eller har jeg sett feil? I bygget med Ica Maxi??
Finner ikke det på søk......noe dritt å ikke være kjent nå merker jeg[:D]

Aner ikke, men spent på hva du finner ut [;)] Høres ut som våre små deilige er litt lik på sovingen..

Jo, skal ligge en der. Bodde jo rett ved, så det skiltet maaaaaange ganger. Ligger i samme bygg som Coop Mega, mener jeg å huske.

Fant en på Risvollan, det hadde jo vært genialt- men han er der kun om fredagen-ellers må jeg til sentrum. Lete mer[:)]

Mhm papaya- har jo lest hva du har skrevet om mini og kunne mangt en gang skrevet meg enig ja[;)] Tøysekopper altså- nå ligger min og sover- tar på å holde "konsert" midt på natten ja[8D]- men framdeles verdens deiligste yum-yum[:)][:)]

trøndere: ligger det ikke kiropraktor på Moholt eller har jeg sett feil? I bygget med Ica Maxi??

Aner ikke, men spent på hva du finner ut [;)] Høres ut som våre små deilige er litt lik på sovingen..

ORIGINAL: suki

[:)]
ORIGINAL: Skrållan

Men specsavers er jo ikke her i lillebyen vår... [&o] og laseroperasjon har jeg også tenkt på, men jeg er livredd alt som inneholder ordet operasjon

Jeg også. Men øyelegen sa han aldri hadde operert en så rolig pasient. Men det var vel fordi jeg var stiv av skrekk og turte ikke røre en muskel når jeg lå i stolen. Var over på 45 sek pr øye, så jeg kunne raskt puste letta ut. Og det er overhodet ikke vondt.

hehe, det går sikker fint for meg også, om jeg bare dopes ned på valium først..

Herregud, jeg har sympati med dere som kaver på nattestid altså.
Jenny har nok arvet både mitt og Tomas sitt sovehjerte..
Vi snakka om det i går, og fant ut at vi ikke ha hatt en eneste våkenatt med henne..
Husker at Tomas gikk med henne i gangen i to timer da hun var ca en uke gammel, og så slet vi litt med å få henne til å sovne den dagen hun var født.. Utover det, nada!
Ellers så legger hun seg ned kl syv og sover gjerne til kl 10... FLINKA!

Vi får besøk til helga vi, gleeeeeder oss!
Skal på teater på fredagen, det blir nok stas.

Koste seg med mamsen han da- kjekt det var så kos[:)]
ORIGINAL: Shopoholic

Var forresten på kino på lørdag og så pelle politibil med N, han syns det var kjempe gøy. Satt så pent hele tiden! [:)]

ORIGINAL: WZ

Dere linsefolk, dere må gå på specsavers!
Nå er det salg, koster 100kr for en komplett brille ut januar..
Jeg kjøpte to par jeg, ser så snasen ut at! [:)]
Bruker egentlig mest linser da, men det er greit å variere litt..

Jeg har kiwihandla bleier i dag også, men det jeg ikke visste var jo at Tomas hadde gjort det samme her en dag uten å si det til meg, så nå har vi 6 kartonger i boden og to her oppe...
[8D]

er det ikke opp en til en viss brillestyrke da[8|]

ja det synes jeg også papaya. det skader jo ike å prøve. også er det ikke sikkert en merker bedring før noen behandlinger...
og høstmamma, sikkert lurt å prøve. JEg ble anbefalt akupunktør også dersom kiropraktoren ikke hjalp!!

da er jeg knekt opp både her og der, og det føles mye bedre allerede, godt er det!!
også er jeg veldig glad jeg ikke bruker verken briller eller linser!![:)]

Jeg tror jeg legger meg inn frivillig på lukket avdeling på psyk. Jeg klarer ikke mer trass og tull og faenskap! 

har det blitt bedre skrållan??

fint bilde du har i signaturen sin, ser jo ut som bare lykke i heimen der[:)]

her er det ganske stille til en forandring, thomas spiller "hello kitty" på ds'n sin[8D][:D] og maria styrer for seg selv på rommet sitt.

Fant en på Risvollan, det hadde jo vært genialt- men han er der kun om fredagen-ellers må jeg til sentrum. Lete mer[:)]

Mhm papaya- har jo lest hva du har skrevet om mini og kunne mangt en gang skrevet meg enig ja[;)] Tøysekopper altså- nå ligger min og sover- tar på å holde "konsert" midt på natten ja[8D]- men framdeles verdens deiligste yum-yum[:)][:)]

Ja, verdens deiligste!!! [:)][:)][:)]
coop mega, skrållan? Det er jo på valentinlyst?

Nei, ikke bedre... eller, sambo har kommet hjem og kan takle Trasset istedet for meg.
På bildet hersker lykkeligheten ja, de har jo en skål godis! [;)] Tobias har halve skåla i munnen da, det er lykke for han, hehe.

Men det jeg ikke skjønner med sovinga her i huset er hvorfor hun våkner en knapp time etter legging på kvelden, men ikke på dagen (og så våkner hun jo opptil mange ganger utover kveld og natt også da). Det får meg til å tvile på om det er noe "kiropraktorproblemer" med henne. Eller? [8|][:o]

Ja, verdens deiligste!!! [:)][:)][:)]
coop mega, skrållan? Det er jo på valentinlyst?

Er en på Moholt også, rett over gata for Voll studentby, ved Shell-stasjonen.

Trent body Pump jeg i kveld, så nå er jeg go-sliten. Ellers sløver jeg med dårlige tv serier og diskuterer litt med gubben. N burde sovnet for lengst men det er vel like før......ellers lite å melde kjenner jeg i kveld....

Sambo lastet ned 30 days shred til meg i dag, så det begynner jeg på i morgen. Må finne frem manualene mine først, de ligger i boden et eller annet sted...
Sitter og ser på svenske Hollywoodfruer nå, gud bedre jeg er glad jeg ikke bor i samme hus som Anna Anka!

pm sendt- ble så mye som sikkert ikke er så veeeeeeeeeeeeeeeeeldig interresant for alle andre ¨å lese[;)]

Men det jeg ikke skjønner med sovinga her i huset er hvorfor hun våkner en knapp time etter legging på kvelden, men ikke på dagen (og så våkner hun jo opptil mange ganger utover kveld og natt også da). Det får meg til å tvile på om det er noe "kiropraktorproblemer" med henne. Eller? [8|][:o]

ORIGINAL: Skrållan

Sambo lastet ned 30 days shred til meg i dag, så det begynner jeg på i morgen. Må finne frem manualene mine først, de ligger i boden et eller annet sted...
Sitter og ser på svenske Hollywoodfruer nå, gud bedre jeg er glad jeg ikke bor i samme hus som Anna Anka!

Lårdi lård sier bare jeg....[8|]

Ja jeg sitter her å venter på lillebror, 40 uker i dag og termin på onsdag! Jeg er enda litt pessimist og tror neppe han kommer av seg selv.... Men jordmor har lovet meg at jeg ikke skal gå to uker over termin denne gangen, hun skal få presset gjennom en tidligere igang setting da.

pm sendt- ble så mye som sikkert ikke er så veeeeeeeeeeeeeeeeeldig interresant for alle andre ¨å lese[;)]

Låv ju![:D]

Låv ju![:D]

[:)]

Back
Topp