endelig mandag:) 18.januar:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

Hei sveis! [:)]

I dag våkna jeg opp med pink eye. Herrrrrlig. Så nå har jeg på kun 1 linse, og siden jeg nesten er blind, er det skikkelig skikkelig skikkelig ekkelt. Håper det blir bedre snart, sånn at jeg kan sette på siste linsa.
Ingen planer i dag, bare kose meg med ungene. Jo, jeg blir kanskje nødt til å sende en leiemorder etter han som syntes det var en strålende ide å gi ungene den gamle blokkfløyta hans! Går jo ikke an å ta ut batteriene og si den er ødelagt eller!

Ha en fin dag jenter, og hurra for at det er Cougar Town i kveld! [:D]

TRØTT!! Hyling fra 1.30 til jeganerikkekanskje4, og så våkna hun pinadø FØR 6 igjen!! Og så sovna hun i vogna på vei fra bhg, så hun sover ute og da tør jeg ikke legge meg til å sove. (og nei, det går definitivt ikke an å legge henne over i senga, ikke denne knetta nei!) Jaja, godt en har kaffe og drømmen om en tidlig kveld [:D]

Ha en fin dag, jenter! Og lykke til med øyet, Skrållan! Har du ikke briller du da? Jeg klarer meg ikke uten briller når linsene er av, selv ikke turen fra badet til senga. Har -5. [:)]

God bedring på øyet skrållan
og papaya[&o]

Her har vi hatt ei fin natt igjen med lillemor, sover hver natt nå, det er helt fantastisk!!
Storesøster hadde uhell i senga i natt, men det må man vel regne med iblandt!
Skal rydde kjøkkenet og strikke hvis jeg rekker det. lillemr våkner snar etter dupp tenker jeg!!
Skal avgårde og knekke opp ryggen i dag også!!

ha en super ddag!!

Oh lord papaya, nå synes jeg mini kan lære seg å sove om natta! [&o] synes skikkelig synd på dere, vet hvor ille det er når det står på...
Fikk på linse på øyet nå, uten at det gjør vondt. Jeg har/hadde briller, men de forsvant i flyttekaoset og er uansett i feil styrke. Jeg tenkte på å kjøpe meg nye, men så langt har jeg ikke kommet enda! Jeg har -6,5, så jeg er fullstendig avhengig av linsene mine egentlig. Men de 5 skrittene fra badet til senga går fint uten linser.

Takk for det tutta, har fått på linse nå, og da blir jo alt plutselig mye bedre! [:D]

Skrållan: er det øyekatarr du har? i såfall er linsen din smitta og kan ikke brukes igjen

Her er det endelig mandag igjen. Hatt ei grei helg med mye trening.

Begynte å bli smådårlig i går kveld jeg så tenkte at etter en god natt søvn så ville jeg være bedre, men den gang ei. Har vondt i halsen og verker i kroppen. Men både stelde og matet begge ungene før vi kjørte til barnehagen. Jeg får slappet av mye bedre når Heidi er i barnehagen.

Så nå har jeg tvunget meg til å spise litt siden kroppen trenger all den energien den kan få for å bli bedre. Så skal jeg bare gi Vilde litt grøt så legger vi oss i samme seng tenker jeg[:)]

Ja, nå tror jeg det er tenner, håper det! Nå skal vi nordover på fredag, og hvis det ikke bedrer seg når vi er hjemme derfra, så skal jeg fankern meg finne en kiropraktor. Blir jo helt tullete av dette!! (Og dere kan tro vi gleder oss til alle fire på et hotellrom i to netter med skrikehøna.. [X(][:D])
Mine briller er også feil styrke, jeg tør ikke kjøre med brillene en gang, hehe, men vil vente til jeg er ferdig med å amme før jeg kjøper nye. Går aldri et skritt uten å ha linser eller briller jeg, helst ikke i dusjen engang! Blir helt stressa [:D]

ORIGINAL: buffi

Skrållan: er det øyekatarr du har? i såfall er linsen din smitta og kan ikke brukes igjen

Tror egentlig mer på at jeg har fått noe på øyet, for det renner ikke av det i dag. Ser bare rødt ut. Uansett, så har jeg endagslinser, så jeg bruker ikke linsene over flere dager! [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Ja, nå tror jeg det er tenner, håper det! Nå skal vi nordover på fredag, og hvis det ikke bedrer seg når vi er hjemme derfra, så skal jeg fankern meg finne en kiropraktor. Blir jo helt tullete av dette!! (Og dere kan tro vi gleder oss til alle fire på et hotellrom i to netter med skrikehøna.. [X(][:D])
Mine briller er også feil styrke, jeg tør ikke kjøre med brillene en gang, hehe, men vil vente til jeg er ferdig med å amme før jeg kjøper nye. Går aldri et skritt uten å ha linser eller briller jeg, helst ikke i dusjen engang! Blir helt stressa [:D]

Tenner ja, de skaper mye trøbbel om natta! [&:] Tobias venter på hjørnetennene nå, så her forbereder vi oss på massivt hylekor og våkenetter... Synes virkelig dere skal oppsøke kiropraktor om hun ikke roer seg nå snart ja, hun er jo såpass gammel nå at hun burde begynne å finne gleden over å sove om natta...
Jeg har også venta til etter amminga med å kjøpe nye, og så har jeg venta litt til, så jeg er sikker på at øynene har stabilisert seg. Og så har det blitt nedprioritert, for det er kjedelig å bruke masse penger på briller, haha! Men jeg skal visst på synssjekk snart, får se litt på briller samtidig tenker jeg.

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: buffi

Tror egentlig mer på at jeg har fått noe på øyet, for det renner ikke av det i dag. Ser bare rødt ut. Uansett, så har jeg endagslinser, så jeg bruker ikke linsene over flere dager! [:)]

Ja da er det nok noe annet ja[:)] Får håpe det gir seg raskt ivertfall[:)]

Hentet en blid gutt på pappaens jobb og levert han i bhg[:)] Nå prøver jeg manne meg opp til forelesning men det frsiter veldig lite akkurat nå. Dritsliten etter Hafjellhelg jeg. Men gud og gøy vi har hatt det[:)][:)][:)] Har ledd og fjaset hele helgen med gode venner. Var og sto masse brett på lørdag da før vi endte på en svindyr after-ski tur Men moro var det!

Nå må jeg pakke ut resten og vaske tøy. Men det frister ikke det heller[X(]

Tjodeluuuu for mandager!!

Dere linsefolk, dere må gå på specsavers!
Nå er det salg, koster 100kr for en komplett brille ut januar..
Jeg kjøpte to par jeg, ser så snasen ut at! [:)]
Bruker egentlig mest linser da, men det er greit å variere litt..

Jeg har kiwihandla bleier i dag også, men det jeg ikke visste var jo at Tomas hadde gjort det samme her en dag uten å si det til meg, så nå har vi 6 kartonger i boden og to her oppe...
[8D]

Åhhh trøøøtt i dag jeg også. Hannah hadde mageknip i går og ville ikke spise. Så i natt våknet hun til hver time fra kl. 01.00 til 05.00 og var urolig. Ville ha vann, ville stå opp, ville ha melk, ville ligge hos meg o.s.v.....[8|]
Men dette er jo noe som kun skjer yderst sjeldent så jeg skal ikke klage. Stakkar hun var trøtt da jeg vekket henne 08.15 i dag for å dra i bhg....

Komplett brille og hva er det med liten skrift, WZ? Jeg pleier nemlig alltid og måtte ut med ekstra på sånne tilbud, for jeg har sykt skjeve hornhinner. [:o][:D] Tenkte jeg skulle operere meg ja, suki, når jeg er ferdig med amming og livet har stabilisert seg litt. [:)]

PYTON natt her og[&o] Skjønner ikke hva lillemor holder på med på natten..hun var mer eller mindre våken fra 23-04!!!!! Akkurat som om hun ikke finner roen om hun våkner litt, så blir hun ilsint!!!!! Har bestilt oss legetime idag så får han kjenne og klemme på henne. Regner ikke med han finner noe, men skal høre med han hva han synes om kiropraktor. Leser jo at det gikk så bra med din tutta[:)] Mini her har aldri vært god på nattsovingen og nå er vi trøtte alle 4 her, hun vekker jo alle mann med sinteskrikingen sin[&o] Vi er absolutt klar for å prøve ut kiropraktor nå- skal søke litt nå for å finn een i nærheten.

Enig med suki ang operasjon ja- laseropererte meg i 03 og det er helt HÆRLIG å slippe linse og brille-styr[:)][:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Komplett brille og hva er det med liten skrift, WZ? Jeg pleier nemlig alltid og måtte ut med ekstra på sånne tilbud, for jeg har sykt skjeve hornhinner. [:o][:D] Tenkte jeg skulle operere meg ja, suki, når jeg er ferdig med amming og livet har stabilisert seg litt. [:)]

Nada med liten skrift for min del iallefall..
Jeg betalte 535 kr for to par komplette briller og linsekontroll-synstest.
Jeg også har skjev hornhinne på høgre øye, men måtte ikke betale noe mer for det..

trøndere: ligger det ikke kiropraktor på Moholt eller har jeg sett feil? I bygget med Ica Maxi??
Finner ikke det på søk......noe dritt å ikke være kjent nå merker jeg[:D]

ORIGINAL: *høstmamma*

trøndere: ligger det ikke kiropraktor på Moholt eller har jeg sett feil? I bygget med Ica Maxi??
Finner ikke det på søk......noe dritt å ikke være kjent nå merker jeg[:D]

Aner ikke, men spent på hva du finner ut [;)] Høres ut som våre små deilige er litt lik på sovingen..

Back
Topp