Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: buffi
Skrållan: er det øyekatarr du har? i såfall er linsen din smitta og kan ikke brukes igjen
ORIGINAL: papayamammaen
Ja, nå tror jeg det er tenner, håper det! Nå skal vi nordover på fredag, og hvis det ikke bedrer seg når vi er hjemme derfra, så skal jeg fankern meg finne en kiropraktor. Blir jo helt tullete av dette!! (Og dere kan tro vi gleder oss til alle fire på et hotellrom i to netter med skrikehøna.. [X(][:D])
Mine briller er også feil styrke, jeg tør ikke kjøre med brillene en gang, hehe, men vil vente til jeg er ferdig med å amme før jeg kjøper nye. Går aldri et skritt uten å ha linser eller briller jeg, helst ikke i dusjen engang! Blir helt stressa [:D]
ORIGINAL: Skrållan
ORIGINAL: buffi
Skrållan: er det øyekatarr du har? i såfall er linsen din smitta og kan ikke brukes igjen
Tror egentlig mer på at jeg har fått noe på øyet, for det renner ikke av det i dag. Ser bare rødt ut. Uansett, så har jeg endagslinser, så jeg bruker ikke linsene over flere dager! [:)]
ORIGINAL: papayamammaen
Komplett brille og hva er det med liten skrift, WZ? Jeg pleier nemlig alltid og måtte ut med ekstra på sånne tilbud, for jeg har sykt skjeve hornhinner. [:o][:D] Tenkte jeg skulle operere meg ja, suki, når jeg er ferdig med amming og livet har stabilisert seg litt. [:)]
ORIGINAL: *høstmamma*
trøndere: ligger det ikke kiropraktor på Moholt eller har jeg sett feil? I bygget med Ica Maxi??
Finner ikke det på søk......noe dritt å ikke være kjent nå merker jeg[:D]