Endelig mamma!!!!

kolibri83

Flørter med forumet
Hei!
Endelig var det overstått! Lucas kom til verden mandag 8. august, etter bare 4,5 time på sykehuset! Han veide 3670 gram og var 51 cm lang. Helt perfekt [:D]
Fødselen ble ikke helt som vi hadde tenkt, pressriene mine var så innmari dårlige når de først begynte, og etter hvert ble hjertelyden til den lille veldig svak. Da ville jordmora ha han fortest mulig ut og tilkalte en lege. Han ble forløst ved hjelp av vakuum og tatt med opp på intensiven med en gang. Ganske tøft å sitte å bli sydd uten babyen min.... Men heldigvis gikk alt bra, og dagen etter kunne vi ta han med ned på barsel [;)]

hei [:D]
GRATULERER så mye med den lille gutten din :D
nå håper jeg bare det er snart min tur [:)]
åssen startet fødselen din da?
det virker som om en grei fødsel det der... [:D]
er utrolig glad for dine vegne [:)]

Gratulera kjempemasse med gutten!!! Hørtest tøft ut å bli liggende igjen mens gutten måtte ut en tur..., men nå må dere kose dere masse i sammen fremover![;)]

GRATULERER MASSE!!!![:D]

GRATULERER SÅ MYE!!!![/size]

Godt å høre at alt gikk bra!
Lykke til med tiden fremover...

gratulere som ny bakt mamma, det må være en fantastisk opplevelse,å en herlig følelse du sitter med nå.[:D]

lykke til i fremtiden!

Gratulere! [:D]

GRATULERER kjempemasse! så moro! [:D] lykke til videre [:D]

Gratulere så masse! [:D]

Grattis sååå mye med lille gutten din [:D] Bra at alt gikk fint!!! Gleder meg til det blir min tur!! Bare 7 uker igjen nå [:D]

Gratulerer så mye med knøttet [:D]

Gratulerer! Må ha vært en hærlig følelse når du endelig fikk holde ham [:D]

Sender deg de aller største gratulasjoner med gutten! =) håper dere kosere dere masse sammen nå!

ÅÅÅ, Gratulerer så masse kolibri83!!![:D] Nydelig navn du har på gutten din[;)] Håper dere får det litt lettere nå framover da, siden dere fikk en litt tøffere start enn ventet!

Lykke til videre! Håper du holder oss oppdatert på hvordan det går med dere framover[:)]

Klem fra lisemor84[:D]

Grattis så masse me den lille [:D][:D][:D]

GRATULERER. Jenta mi ble også tatt med vakum, kjempeblåflekk i hodet etterpå.

Gratulerer så mye med den lille!!
Så bra alt gikk bra med dere,, både gleder og gruer meg til det er min tur..
Du er heldig som er ferdig, og nå bare kan nyte tiden og kose deg med det lille nurket
ditt:-))

Klem fra Tinka ¤¤

Lucas sitt hode ble kjempefint igjen ganske raskt egentlig. Litt merke var det jo de første dagene, men nå synes det ikke i det hele tatt [:D]

Begynte å merke sammentrekninger foran rundt symfysebeinet ca. kl. ett på natta, kjentes ut som vonde kynnere. Så jeg lå og sov til klokka var seks jeg da, våkna bare når jeg fikk vondt, men sovnet igjen imellom. Trodde egentlig det bare var kynnere for jeg hadde hatt et par slike netter forut. Klokka seks var det 10 min. imellom, så på klokka hver gang jeg våkna av "vondtene". Da måtte jeg stå opp, men trodde ikke det hastet med å ringe. Halv åtte ringte vi sykehuset, da var det 8-9 min. imellom riene. En halvtime etter dro vi, og da jeg kom på sykehuset halv ni var det under 5 min. imellom. Hadde 4 cm. åpning!! Satt i badekar en time, det var utrolig deilig og lindret veldig. Så i løpet av de neste 2 timene fikk jeg full åpning. Hadde så vidt kommet meg opp av badekaret og inn på fødestua, så gikk vannet. Skvatt nesten jeg![:)]

Så var det rolig ei stund før pressriene begynte å melde seg. Ble etter hvert satt på drypp for å forsterke dem. Og så ble det jo som sagt bråhast på slutten.... Men 4,5 time på sykehuset som førstegangs er jo ikke verst det?? [:D] Fødte helt uten smertestillende, eneste var lokalbedøvelsen da de klipte meg. Sydde 20 (!!!) sting!

Vil bare si til dere som ikke har født enda; selv om det ble komplikasjoner under fødselen så synes jeg det gikk utrolig lett og greit, jeg kommer nok ikke til å grue meg til neste gang når den tiden kommer [:D] Lykke til alle sammen!!!!

[:D]Gratulerer med gutten[:D] håper det går bra med dere[:)] lykke til framover til dere alle 3[;)]
klem Maysen

Gratulerer så mye med gutten

Back
Topp