Endelig litt rettferdighet for lille Christoffer !!!

Lille-My

Glad i forumet
Riksadvokaten tar ut tiltale mot moren i den såkalte Christoffer-saken. Det kommer frem i en pressemelding torsdag ettermiddag.

Bare mange mange år for sent... Helt forferdelig sak...
Har akkurat lest boken om Christoffer. Kan ikke fatte og begripe hva som kan få noen til og gjøre noe slikt. Og en mor som kan klare og høre på og vite at sønnen daglig blir banket opp så fryktelig. Hvor er morsfølelsen??? Hvor er samvittigheten? Tror de mangler begge to!!!

http://www.dagbladet.no/2011/06/23/nyheter/innenriks/tiltale/christoffer_gjerstad/17042387/

Uskyldige lille gutten fortjener virkelig fred nå!!!

Lykkelig jente 88 skrev:
Riksadvokaten tar ut tiltale mot moren i den såkalte Christoffer-saken. Det kommer frem i en pressemelding torsdag ettermiddag.

Bare mange mange år for sent... Helt forferdelig sak...
Har akkurat lest boken om Christoffer. Kan ikke fatte og begripe hva som kan få noen til og gjøre noe slikt. Og en mor som kan klare og høre på og vite at sønnen daglig blir banket opp så fryktelig. Hvor er morsfølelsen??? Hvor er samvittigheten? Tror de mangler begge to!!!

http://www.dagbladet.no/2011/06/23/nyheter/innenriks/tiltale/christoffer_gjerstad/17042387/

Uskyldige lille gutten fortjener virkelig fred nå!!!

Uff, den setningen der satt i meg...
Ja, det er en forferdelig sak. Jeg har ikke ord. Jeg forstår det ikke, og sånn er det med alle andre barnemishandlingssaker. 
Disse stakkars uskyldige barna som lider. Har ikke engang bedt om å komme til verden. 

Jeg er FOR en forferdelig tortur-dødsstraff for mennesker som kan gjøre slikt mot barn! Virkelig!!!! Uansett hvor syk personen må ha vært!!

Er det virkelig mulig. Han var jo såååå skjønn. Så utrolig trist at ingen andre oppdaget dette og gjorde noe!!!!!!!!!!

Ubeskrivelig trist sak emoticon håper kvinnen som ikke fortjener å kalle seg mamma får en skikkelig straff!!!!

Denne saken er så forferdelig, at jeg nesten ikke klarer å forstå at det er realitet. At det i det hele tatt er mulig.. Uansett hvor GAL man er i hodet. Leste akkurat boken, og jeg håper virkelig at det blir fred over denne lille gutten snart. Og at de som er skyldige i denne forferdelige misshandlingen får sin straff (som jeg forøvrig syns er alt for mild).

Ja det er aldeles forferdelig... Kjente når jeg leste boken at jeg bare raste mot alle de som såg så tydelige merker og tegn på mishandling, men ingen var (SIKKER NOK)... Hadde noen av dem turd og stå fram hadde kanskje den lille gutten levd i dag. Og moren burde skamme seg. Blir dårlig av tanken på at hun lar noen som helst være stygg med sitt eget kjøtt og blod. Lurer på hvordan han har vært med henne egentlig! Nei tårene trilte mange ganger gjennom den boken, både for Christoffer, men også for stakkars pappen hans som ikkje fikk se han en gang før han døde og på de stakkars besteforeldrene som elsket denne gutten høyere enn alt annet i verden. Det var jammen godt han hadde noen som brydde seg om han og var glad i han. Bare så trist at ingen tok "affere" mens han fortsatt levde.

Back
Topp