Endelig litt positiv

LMK!

Betatt av forumet
Har følt meg negativ lenge nå, smerter i kroppen og sliten hele tiden... Har altfor mye som skal gjøres og altfor lite energi til å gjøre det... Men i dag stod solen oppe, himmelen er nesten helt blå og det er faktisk god temperatur ute. Jeg tenkte å trosse energinivået mitt og gå tur ute i sola, og det var DEILIG! Er jo godt for bekkenet å røre på seg litt og, når det gjør litt vondt(har ikke sånne kraftige smerter at det går skikkelig utover bevegelsen, som mange har)... Så nå er jeg akkurat inne etter en tur på 40 minutter, ble selvfølgelig noen pauser da jeg hadde så kraftige kynnere og et rolig tempo... Men jeg vil anbefale alle med fint vær og gå seg en tur... Det var virkelig godt[:D] Nå føler jeg også at jeg har litt overskudd, oksygenen som har gått til hodet på meg?[8D]

Har vært ute i det deilige vårværet i dag jeg også :) Gått meg en laang tur :) Deilig! God påske![:)]

Jeg har planer om å komme meg ut jeg også ja[:D]
En tur gjør ofte godt. Spesielt når det er blå himmel og sol og varme[:)]

Tur er mye bedre enn jeg hadde trodd ja! Det hjelper godt på humøret og når alt føles litt håpløst nå mot slutten... Kos dere masse i det fine været, og ha fortsatt god påske[:D]

det kalles endorfiner dette! [;)] deilig, ikke sant? ingenting er så bra terapi for meg når jeg har en dårlig dag, stikker en tur på trening og alt blir bedre [:)]
godt du har en god dag[:)]

Back
Topp