"Endelig" litt nedpress :p

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Kjent så lite modningsgreier.. men endelig i dag har det virkelig tatt seg opp! Fortsatt litt under 5 uker til termin, men alikvel:) nå må bare frøkna legge eg riktig etterhvert:)
 
Last edited:
Herlig!! Spennende tider. Jeg har murringer av og på, samt nedpress. Synes det er så spennende ☺️
 
Har ikke fått et eneste tegn på noe som helst jeg :hilarious:
 
Endelig?? Har hatt kraftig nedpress, murringer og kynnere en god periode allerede jeg :woot: De siste dagene har jeg i tillegg måtte ha pustet meg igjennom det verste, dusje med varmt vann og bevege meg innimellom. Håper ikke jeg må gå sånn lenge, men om akkurat 1 uke er hun veldig velkommen :rolleyes:
 
Endelig?? Har hatt kraftig nedpress, murringer og kynnere en god periode allerede jeg :woot: De siste dagene har jeg i tillegg måtte ha pustet meg igjennom det verste, dusje med varmt vann og bevege meg innimellom. Håper ikke jeg må gå sånn lenge, men om akkurat 1 uke er hun veldig velkommen :rolleyes:
Endelig ja :) ikke kjent en kynnere eller noe før siste uka. Er 2. Gangs, så har virket som "alle" har hatt noe.
Jeg håper mest på fødsel før :p er der for jeg skriver endelig. Hehe.. ikke noe behagelig, men ja!
 
Jeg har ingenting utenom kynnere inni mellom og stikking i huffsa :-/ men igjen så kjente jeg absolutt ingenting før med storebror heller før plutselig vannet gikk noen uker før tiden :p så får håpe det er slik denne gang også :-D
 
Endelig ja :) ikke kjent en kynnere eller noe før siste uka. Er 2. Gangs, så har virket som "alle" har hatt noe.
Jeg håper mest på fødsel før :p er der for jeg skriver endelig. Hehe.. ikke noe behagelig, men ja!
Skjønner! Gikk mange uker forrige gang med ubehagelige kynnere uten effekt, og fødte ikke før 41+0, så frykter jo det denne gangen au :wtf: Tror derimot at jeg ikke hadde like mye nedpress/ kynnere som jeg har nå, så jeg håper likevel. Bare redd all håpinga gjør meg mer utålmodig :rolleyes:
 
Skjønner! Gikk mange uker forrige gang med ubehagelige kynnere uten effekt, og fødte ikke før 41+0, så frykter jo det denne gangen au :wtf: Tror derimot at jeg ikke hadde like mye nedpress/ kynnere som jeg har nå, så jeg håper likevel. Bare redd all håpinga gjør meg mer utålmodig :rolleyes:
Husker ikke egentlig så mye fra sist.
Vannet gikk 40+1. Men husker den stikkinga da!:p
 
Husker ikke egentlig så mye fra sist.
Vannet gikk 40+1. Men husker den stikkinga da!:p
Hehe. Husker veldig mye, samtidig som jeg ikke husker en dritt :hilarious: Startet med vannavgang her au da! :p
 
Her er det nedpress, kynnere, murringer. Men ingen som er ekstremt kraftige. Jeg er jo bare 32+3 så har noen uker igjen.
 
Kjent nedpress en god stund, er det tegn på modning? Skjønt det slik at det kan være sånn i flere uker. Nedpress er så ubehagelig :nailbiting: føler hele livmora detter ned hehe.
 
Her har det vært mye kynnere og nedpress i mange uker. Håper det ikke blir stort verre, da kan det bli noen laaange uker frem mot termin (kun i uke 32 nå).
 
Har ikke fått et eneste tegn på noe som helst jeg :hilarious:
Ikke jeg heller. Litt harde kynnere bare, men jeg har nesten ikke kjent kynnere fra uke 20 til uke 34, så det skulle egentlig bare mangle. Ellers virker det som baby har tenkt å gro fast der inne
 
Back
Topp