ENDELIG!! litt lang :P

Mamma2010og2014

Glad i forumet
i dag var ENDELIG A-A på ny sjekk på hs..
han har jo ikke blitt undersøk veid eller noe siden han var 3 måneder.. (jeg har måttet gå ned å gjøre mål å vekt selv siden forje time i oktober... så fikk jeg verdens beste helsesøster eller hva man kaller de..
ei jeg kjenner til faktisk ( hun som var helsesøster for meg da jeg gikk på BARNESKOLEN xD (+ hun kjenner mine foreldre)
så alt jeg fortalte ble tatt utrolig seriøst..
småen var over litt mye over kurven sin så hun ville ha han til barnelegen alt på neste torsdag får å føllge litt med i å med at han ikke har blitt "sett" på siden han var 3 måneder...
han var altså 71,5 cam lang så han var blitt litt KORTERE :/ forje uke var han 72 (kan jo være feil målt sist men :/ )
så var han 9160 g... men une sytnes han spiste ALT for mye til sin alder..
(han får grøt når han vånker melk/mellommåltid så middagsglass, deser å så kveldsgrøt med flaske på 210, MEN etter å ha vist henne all utvikling så lå han langt foran et gjennomsnitsbarn så jeg skulle abre fortsette med så mye mat, for han har mest sansynlighvis veldig høy forbrenning som meg å sin far.. '

i dag krabbet han faktisk ORDENTLIG da.. han har bare ålt seg å hoppet over krabbestege (de sier jo det er tegn på dysjeksi, men mun mente dette var nok bare forde han har lekt på parkett å ikke teppe) han reiser seg går selv med tralle, reiser seg over alt å håpper som en gal... hun sa å at det var viktig at jeg følte MYE med på han får hun så med en gang at han er sånn som prøver seg på nye ting uten å tenke seg om så da kan han slå seg mye, det var både positift å neggatift :P

han er nå 7 måneder å rett over en uke (så han er jo tidlig ute med enkelte ting)

dette var dagen oppdatering fra oss :D

Så deilig at du blir tatt seriøst og føler deg trygg.

Og Guri så flink gutt du har :)

ORIGINAL: BirgitteB

ja er utrolig deilig :) har liksom ikke hørt noe fra verken kr.sand eller mandal hs så var det ingen som hadde papirene han sine så de ble tustet vekk så var mye styr men endelig nå er det over :P

ja han er utrolig flink (men jeg klarer ikke heelt å følge med får gå så fort) er noe nytt HVER dag!!

oioioi ja då har du d travel gitt[:D]

men så bra å endelig få orden på ting der da..

Ja, han var jammen tidlig ute[:D][:D]

Signerer denne[:)]

Back
Topp