endelig kommet hjem

squat

Forumet er livet
Ja så har jeg endelig fått komme hjem, plutselig blitt tobarnsmamma, skal nok bli litt av en overgang i heimen nå tenker jeg. Alt er så nytt og rart, livet er plutselig snudd på hodet, skal nok bli en spennende og utfordrende tid fremover for meg og min kjære[:)] må også takke for alle hilsninger. kjempekos å komme hjem å lese[:D][:D]

Hallo du nybakte mor.
Åh, du er heldig som endelig har smågullene sammen med deg.....tenk så mye kos det blir fremover!
Står alt bra til med deg da?
koseklem fra Gira[:D]

Velkommen hjem med nurkene dine!!! Kan tenke meg det blir litt av en jobb med to små hjemme, men det klarer dere helt sikkert fint. Håper på å få se bilde av dem snart!!

jeg er faktisk i veldig bra form, blir manko på søvn men tror ting vil gå seg til når jeg er hjemme. men fødselen var ett sant helvete[&:] etter odin var ute så stoppet kroppen opp, alt som het rier dro på ferie, lå på fødestua sammen med  7-8 leger jordmødre og studenter som bare satt og ventet på at det skulle dukke opp en ri, fikk så mye drypp[8|] men det var lite som skjedde, og det var ett helvete, linn ble presset ut på slutten uten rier, og når det var gjort så ville ikke morkaka ut og det ble snakk om å operere den ut, men heldigvis etter litt over en time kom den ut, og den var vost sammen og var visst kjempestor ifølge sambo. sambo var forresten helt utrolig, åhh som jeg elsker den mannen[:)][:)]

Velkommen hjem med barna dine[:D]Det hørtes ut som du hadde en knalltøff fødsel,jeg er imponert over deg[;)]Lykke til fremover,dette klarer du og din kjære vettu[;)]Klem

oi, du hadde liksom dobbelt opp du på fødselen du.
Men for et resultat da squat![:D][:D]
Flott at du har en slik fantastisk mann ved din side, og nå er dere en hel familie!
Får du til å amme begge to eller? Sover de om hverandre, eller er de stort sett våkne sammen?
Synes det var litt gøy at de er født på to forskjellige dager, blir dobbel feiring da....tjihi

prøver med dobbeltamming, så de tar litt pupp også hånmelker jeg litt som de må ha i tillegg, for da virker det som de sover 4 timer og er klar til neste måltid. hvis ikke så våkner de annehver gang og  da blir del uling døgnet rundt. mulig jeg vil pumpe eller gi mme om natta. men ting må gå seg til litt... er ikke bare bare å skulle gi to bebiser mat gitt.

hehe....nei det var det jeg tenkte, kan ikke være bare bare å gi to stk mat.
Meieriet squat med konstant åpningstid.........[:D][:D]

Går seg til skal du se, bedre når rutinene og vanene kommer i boks!
Husk at dere er HELT nybakte foreldre, ingen eksperter.

Velkommen hjem med de to små! nå må dere kose dere masse framover og nyte babytia! [:D]

ORIGINAL: Miluna

Velkommen hjem med de to små! nå må dere kose dere masse framover og nyte babytia! [:D]

signerer! gleder meg til å se bilder!! [:)]

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Miluna

signerer! gleder meg til å se bilder!! [:)]

Signerer[:)]

Kjekt å høre at dere har fått kommet hjem me de to herlige små nurkene dine. Må ha en kjempe flott tid og slappe godt av så mye du kan mello slagene! Lykke til :-)

Gratulerer med de to små.
Prøver å følge med spesielt tvillingmammaene her inne jeg vettu. Gleder meg utrolig til det blir min tur. Virker så lenge til.

koselig å ha deg tilbake...det høres ikke bare bare ut med to babyer i hus nei..men det blir nok enklere når du får komt i gang å får rutiner på ting[;)]men må si det er beundringverdig av deg å takkler to bebisser[:D]

velkommen hjem med de to små[:D][:D]
blir vel ikke mye tid å være her inne nå
men koser deg vel masse[:)]

ORIGINAL: Laila76

Velkommen hjem med barna dine[:D]Det hørtes ut som du hadde en knalltøff fødsel,jeg er imponert over deg[;)]Lykke til fremover,dette klarer du og din kjære vettu[;)]Klem

signerer her[:)]

Gratulerer masse!!!!

Så godt du føler deg så bra!!!! Kos deg masse med nurka dine!!!

Back
Topp