endelig kom tr! :)

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Så nå starter jeg med Gonal F sprøyta imorgen, og Orgalutran på Søndag :) er super spent, og gleder/gruer meg på hva som skjer framover, håper virkelig at det blir mange fine store egg og at egguthentinga ikke gjør vondt, og ikke minst at det blir en liten spire utav hele prosessen :)
Må jo inrømme at jeg ikke gleder meg så mye til å sette sprøytene da, har en smule sprøyteskrekk! :(
noen som har noen tips til sprøytesettingen ?? :)

just do it... hehe

liker heller ikke sprøyter, går på fragmin nå..men må man så må man...

De sprøytene er ingenting å være redd for. Spissen er så syltynn at du egentlig ikke kjenner noe som helst. Bruk litt tid på å sprøyte inn medisinen, så er det helt uproblematisk. *Hilsen en som stikker seg x antall ganger daglig hele året og har gjort det i over 25 år ;)*. Selvsagt er det lov å grue seg litt, men med tanke på hvorfor vi gjennomgår dette, er det vel verdt det dersom du tenker deg om.

Lykke til med oppstarten! :)

De sprøytene er ingenting å være redd for. Spissen er så syltynn at du egentlig ikke kjenner noe som helst. Bruk litt tid på å sprøyte inn medisinen, så er det helt uproblematisk. *Hilsen en som stikker seg x antall ganger daglig hele året og har gjort det i over 25 år ;)*. Selvsagt er det lov å grue seg litt, men med tanke på hvorfor vi gjennomgår dette, er det vel verdt det dersom du tenker deg om.

Lykke til med oppstarten! :)

Tusen takk :) alt er jo verdt det til slutt <3

Back
Topp