Endelig kom prinsessa :-)

Oj, helt utrolig at det kan gå så raskt! Gratulerer så mye med den lille:)

Gratulerer masse:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med en liten prinsesse:)

Gratulerer så mye! :D

Gratulerer så mye med jenten! :D
Håper alt er bra med dere. Går fort i svingene med mange av oktoberbabyene :P

Gratulerer! Så herlig :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye med en liten jente :)
(Når du får tid (om du vil), kan jeg få dato-tid-vekt-lengde, så legger jeg det inn i oppropet? :D)

Gratulerer så mye!! :)

Etter en styrtfødsel uten like var endelig baby her, 1t og 45 min etter ankomst,og det ble en jente :-) intenst men det glemmer man fort ;)
Oh Gratulerer med prinsesse!! Etter ankomst på sykehus? Hvor lang tid brukte du fra første tegn på fødsel? :)

Oh Gratulerer med prinsesse!! Etter ankomst på sykehus? Hvor lang tid brukte du fra første tegn på fødsel? :)

Sikker tegn på fødsel var ikke til stede når jordmor valgte og sende oss til sykehuset. Men pga raske fødsler tidligere så var vi enig om at det var nok lurt og ta turen,siden det var noe som var på gang,men i et tidlig stadium..

På mottaket og når jordmor der målte hjertelyd og bt så så var jeg helt upåvirket,hun sa at det gikk ikke an å se på meg at det var noe på gang,men vi ble overflater til fødestuen nettop pga de tidligere fødslene.

Som sagt så gjort, 5 min etter vi kom inn på fødestuen kom hyppige rier,ikke så vonde de første 15 min men så sa dt pang og de haglet på,non stop ;) au!!!!!! Og vips så var hun ute,kort fortalt ;)

Tidsbegrep har jeg ikke,annet enn at det gikk FORT! styrtfødsel som jordmor sa..

Back
Topp