tinejento Elsker forumet 13 Apr 2007 #26 Åh..-så koselig!!!!![:)] Gratulerer så kjempe masse!!!![:D][:D][;)] heldiggrisen...[8D] Gikk fødselen bra? Har du bilde?
Åh..-så koselig!!!!![:)] Gratulerer så kjempe masse!!!![:D][:D][;)] heldiggrisen...[8D] Gikk fødselen bra? Har du bilde?
Trin Forumet er livet 13 Apr 2007 #27 Gratulerer så mye! Håper du får noen fine barseldager og at alt er bra med dere. Gleder meg til å se bilde! [:)]
Gratulerer så mye! Håper du får noen fine barseldager og at alt er bra med dere. Gleder meg til å se bilde! [:)]
Guttemamma82 Forumet er livet VIP 13 Apr 2007 #30 åååå så koselig [:)][:)] husk å skriv fødselsopplysninger på fødetråden så pastella kan oppdatere den
åååå så koselig [:)][:)] husk å skriv fødselsopplysninger på fødetråden så pastella kan oppdatere den
~tyren~ Elsker forumet 13 Apr 2007 #31 Gratulerer så mye med gutten!Håper fødselen gikk greit å at dere har det bra![:)]
M maiblomst Gift med forumet 13 Apr 2007 #32 ORIGINAL: tinejento Åh..-så koselig!!!!![:)] Gratulerer så kjempe masse!!!![:D][:D][;)] heldiggrisen...[8D] Gikk fødselen bra? Har du bilde? Gratulerer ja [:)]
ORIGINAL: tinejento Åh..-så koselig!!!!![:)] Gratulerer så kjempe masse!!!![:D][:D][;)] heldiggrisen...[8D] Gikk fødselen bra? Har du bilde? Gratulerer ja [:)]
*rosalita* Glad i forumet 13 Apr 2007 #33 GRATULERER SÅ MASSE MED LILLEGUTT!![:D][:D] DERE MÅ KOSE DERE MASSE SAMMEN I TIDEN FREMOVER[;)] GLEDER MEG TIL Å SE BILDE AV DET LILLE NURKET[;)]
GRATULERER SÅ MASSE MED LILLEGUTT!![:D][:D] DERE MÅ KOSE DERE MASSE SAMMEN I TIDEN FREMOVER[;)] GLEDER MEG TIL Å SE BILDE AV DET LILLE NURKET[;)]
litjtrøndern Glad i forumet 13 Apr 2007 #34 Gratulerer[:D][:D] Kos dere masse med prinsen, håper vi får se bilde ?[;)]
B Bennie Glad i forumet 14 Apr 2007 #39 Gratulerer så mye med den lille gutten!!![:)] Heldig du som har fått han ut i armene dine!!!