thera
Betatt av forumet
Hadde termin 30. mai, men måtte vente leeenge før lillesøster kom til verden! Ble satt igang med ballongkateter og modningspille på tirsdag formiddag (uke 41+6) og timene sneglet seg avgårde mens jeg ventet på at riene skulle ta seg opp. Mistet nesten motet da klokken gikk over midnatt og riene hele tiden dabbet av igjen... Men så - som lyn fra klar himmel - satte det hele i gang for fullt med ekstremt kraftige rier - og fra da gikk det 1 time og 10 min til hun var ute kl. 02.38!! Klarte å fokusere på å puste meg gjennom smertene og synes denne gangen at lystgassen var god pustehjelp, selv om smertene var hinsides kraftige..! Lille nurket mitt kom ut med hånda først, så det ble litt som måtte syes, men brukte lystgass med høyere styrke enn under fødselen og da gikk det bedre enn fryktet. Er overlykkelig for at det hele er overstått og at alt gikk bra! Lillesøster Viola er helt perfekt, hun veide 3010 g og er 49 cm lang. Nå nytes dagene som tobarnsmor hjemme og jeg bobler over av lykke og kjærlighet til mine herlige jenter