ENDELIG kom det!!!

SuperSussi

Gift med forumet
På fredag fikk jeg ENDELIG babyteppet som jeg har bestilt. Så nå har jeg begynt å brodere. Det blir SÅÅÅ fint!! Kjempe stolt!

Skal legge inn bilder av det når jeg er ferdig. [:)]

Så kult. Jeg har begynt å strikke på et babyteppe, men, ja, som vanlig, jeg kommer ikke langt før jeg gir opp. Får satse på at jeg blir ferdig med det i perm.tiden.[:-]

ORIGINAL: E.R.A.

Så kult. Jeg har begynt å strikke på et babyteppe, men, ja, som vanlig, jeg kommer ikke langt før jeg gir opp. Får satse på at jeg blir ferdig med det i perm.tiden.[:-]

Greit å ha noe å gjøre når man går hjemme også da. [:)]
Det er så utrolig koselig å lage noe til babyen. Ikke bare kjøpe alt ... [:)]

jeg fikk mamma til å hekle et vognteppe til meg jeg..er helt udugelig på slikt selv

ellers skal jeg forsøke meg på et babyteppe tror jeg... men vet ikke helt enda

ORIGINAL: msme

jeg fikk mamma til å hekle et babyteppe til meg jeg..er helt udugelig på slikt selv

Så snill mamma du har! [:)]
Prøver å få mamma til å strikke noe til min lillegutt, men hun spør så pent om å få slippe ... [:D] Sier hun ikke har peiling på sånt, men hun er faktisk ganske flink, synes jeg.

i tillegg har hun kjøpt inn sånne fine papirposer fra Nille, så når hun "går seg på" noe fint så kjøper hun det, eller strikker det, legger det i posen å så får jeg den når den er full...

har nesten ikke kjøpt noe klær, men har fyllt opp 50/56 skuffa allerede :D

liten heklamaskot du får deg da *knis*

er kjempefornøyd med mamman min jeg ja... nå skal hun vistnok strikke en bunad til han... når skal en bruke slikt da? hun skulle strikke i str 6 mnd tror jeg det var!

Heldiggrisene Blue_Angel og msme! [8D]

Har akkurat snakket med mamma og sagt at hun må lage noe til baby'n. Hun sa hun skulle gjøre det da. Heldigvis! [:)] Så nå er jeg spent på hva det blir. [:)]

Så hun skal ordne bunad? Kult! Det skal mormoren min lage til min også. Hun har lagd alle mine + til seg selv og mamma.

da må du legge inn bilde!!!! [:D]

den var da kjempefin...

ORIGINAL: msme

jeg fikk mamma til å hekle et vognteppe til meg jeg..er helt udugelig på slikt selv

ellers skal jeg forsøke meg på et babyteppe tror jeg... men vet ikke helt enda

jeg snakka med mamma idag om sengeteppe til vogna, så hun skulle finne frem noe mønstre og sånt så skulle hun lære meg å hekle[&:][&:] lurer på hvordan det kommer til å gå... får sikkert masse hjelp til å bli ferdig, tror ikke jeg er sååå rask...

MSME: det vognteppet var jo kjempefin[;)]

det var godt du fikk det til slutt da, kose deg med broderingen, det blir sikkert nydelig. Gleder meg til å se bildet av det[:D]

Back
Topp