Endelig kom det!

Februar?

Forumet er livet
Dette er en link fra Adresseavisen ang teppe foran vognåpningen.

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1589247.ece

Men skal sies at jeg har hengt teppe foran åpningen jeg også, men med stor luke til lufting. og det er aldri helt tett. og det har vært for å dekke sola. Men har jo sett folk som henger windstopper jakke, ullteppe og skinnjakke foran åpningen da. Og det skjønner jo også jeg at man ikke skal da.

Åhh, så utrolig bra!

Det var på tide

Wææ.. Kom til å tenke på, for ei ukes tid siden var jeg i byen på shopping.. Der gikk det noen utlendinger med barnevogne med skikkelig TJUKT teppe foran åpningen på barnevogna, ingen åpninger for luft. I tillegg gikk de INNE med det sånn!!! FY faen!

så det, tenkte å lage tråd om det jeg også[:)]

ORIGINAL: Hylei

Wææ.. Kom til å tenke på, for ei ukes tid siden var jeg i byen på shopping.. Der gikk det noen utlendinger med barnevogne med skikkelig TJUKT teppe foran åpningen på barnevogna, ingen åpninger for luft. I tillegg gikk de INNE med det sånn!!! FY faen!

ser det ofte selv når jeg er på tøyen/grønland i oslo[8|]

I sommer hang jeg et teppe over kalesjen, som dekte ca halvparten av høyden på åpningen. Var for å skygge for sola.

ORIGINAL: MariSafari

I sommer hang jeg et teppe over kalesjen, som dekte ca halvparten av høyden på åpningen. Var for å skygge for sola.

det gjorde eg også..pittelitt av kanten oppe m helseteppet--helt til eg fikk kjøpt parasoll[:)]

Endelig er det litt fokus på dette!!!
Man får forresten kjøpt ekstra kalesj som passer alle vogner, som beskyttre mot sola. Fåes hvertfall hos rudo, men fant den ikke i katalogen.
Kjempekjekk sak hvertfall[:)]

Kjørte forbi ei dame her om dagen som hadde dekket hele åpninga med et tjukt teppe, og for sikkerhets skyld festet det rundt hele åpninga med klesklyper!!! Trodde jeg skulle kjøre av veien! [&:]

ÅÅÅ! Jeg blir så jævlig forbanna over folk som tetter helt igjen at jeg kan ikke få sagt d... Har sett flere ganger at folk går på kjøpesenteret og barna ligger under ett tykt teppe over åpningen og hyler og foreldrene banner for det er så mye lyd av dem... HUff sier jeg bare!

ORIGINAL: lillebebis

Åhh, så utrolig bra!

ORIGINAL: AneFrank

Kjørte forbi ei dame her om dagen som hadde dekket hele åpninga med et tjukt teppe, og for sikkerhets skyld festet det rundt hele åpninga med klesklyper!!! Trodde jeg skulle kjøre av veien! [&:]

Hahaha! Huff, måtte bare le. Klesklyper!?? jeeeez! Men stakkars ungen inni vogna [:(]

Men skal sies at jeg har hengt teppe foran åpningen jeg også, men med stor luke til lufting. og det er aldri helt tett. og det har vært for å dekke sola.

det har vi å gjort det men da har det vært stor åpning teppe har hengt sånn akkurat øvers bære for å skjerm for sola litt:P

fatter ikke pointet med svææære ulltepper, boblejakker osv osv osv......
gjør de det for å være slem mot babyen?!? [8|]

Får håpe dette setter igang en "kampanje" eller lignende, så det blir en slutt på det.....

Hurra for at flere kan bli bevisste!! [:D]

Var allerede en barnepleier som sa til meg på postoperativen etter KS med min første at selv om det er kaldt ute (fikk henne i oktober) så ikke vær redd for å gå tur ute nå, og for all del ikke steng barne inne bak ett teppe i vogna!! De har bare godt av frisk luft og dessuten skal det lite til før d blir for lite oksygen til lille krypet! [:)]

Back
Topp