Endelig? Kanskje?

Mamma2013

Gift med forumet
Snuppa har vært veldig vanskelig å legge om kvelden, men i kveld så ga jeg henne noen skjeer med pære, også fikk hu pupp etterpå, gikk å la henne i senga rundt 19.30 og da sovna hu! Våkna igjen en time etterpå og ville ha litt mer mat og sovna igjen med en gang. Lov å håpe på at om jeg fortsetter med litt frukt og pupp om kvelden så sovner hu rundt 19.30 hver dag?
Så nå krysser jeg fingrene for at hu ikke våkner for tidlig i morgen :) Når tar deres små natta?

Her han jeg endelig funnet en grøt han liker, så han får grøt kl 18, å legger han 7, sovner med en gang nå. Å det er etter jeg har begynt me grøt. Men våkner en del ganger i løpet av natten, de to siste nettene nå har han våknet mange ganger, så føler meg helt zombi idag:/

Hvor lenge ga dere smaksporsjon av grøt? Når ga dere mer enn dette?:-) ga dere mm/mme etter grøten?

Fikk beskjed om å gi grøt først og mitt mme etterpå. Men hvis han har fått mat 1-2 timer før grøten så prøver jeg og gi litt vann. Ga vel smaksprøver i en uke. Så økte jeg det til 25 ml med væske

Oki , gir 1 ts nå med grøt og 20 ml mm. Tenkte å øke litt til tirsdag og da uten mm, men med vann. Han smatter når han spiser så virker som han syntes det er godt.. Hehe

Ikke begynt med enda da jeg bare har gitt smaksprøver..har bare vært 1-2 ts. Jeg har kjøpt det inn da:-)

Skal jeg gjøre i kveld:-) prøvde flaske igjen nå.. Det er ikke snakk om at han vil ta den:-/ har byttet til nr 2-3, hjelper ikke!

Du får bare prøve ofte, så tar han den nok plutselig, prøvd og lagt han inntil puppen og flasken klar og putte den i munnen istedenfor? Eller at mannen din gir han?

Her har det hjulpet å legge brukt ull ammeinnlegg (!) over/inntil øynene og nesa slik at hun lukter på det mens hun tutter flaske... Kan være verd å prøve

Lillegull legger seg forsåvidt ca 20.30 :)

Mini pleier å sovne rundt 20:30. Håper han er sovna til kl åtte ikveld. Ser ut som jeg skal lykkes med det:-) Skrek fire timer i strekk i går kveld (etter at jeg skille teste om han fortsatt får vondt i magen når jeg spiser tomat), så jeg håper på en stille og fredelig kveld nå..

Mini pleier å sovne rundt 20:30. Håper han er sovna til kl åtte ikveld. Ser ut som jeg skal lykkes med det:-) Skrek fire timer i strekk i går kveld (etter at jeg skille teste om han fortsatt får vondt i magen når jeg spiser tomat), så jeg håper på en stille og fredelig kveld nå..
Huff, stakkars lille! Får håpe du nøyt smaken av tomaten da, selv om jeg neppe kan tenke meg at det var verdt det... Hvor gammel var storebror når det begynte å gi seg med han da??

Back
Topp