Hanne84 Forelsket i forumet 7 Des 2005 #21 Gratulerer så kjempe mye med lille nurket i magen[:)] Lykke til:)
B baby 79 Betatt av forumet 7 Des 2005 #22 Gratulerer!!! Nyt den fine fiden du har i vente!!! Jeg har termin om 3 uker og jeg kommer til å savne magen, den er så god å stryke og ta på og kjenne deilige bevegelser.. Så gled deg, du har mye godt i vente, håper formen din er bra [:D]
Gratulerer!!! Nyt den fine fiden du har i vente!!! Jeg har termin om 3 uker og jeg kommer til å savne magen, den er så god å stryke og ta på og kjenne deilige bevegelser.. Så gled deg, du har mye godt i vente, håper formen din er bra [:D]
FjerneErna Forumet er livet 7 Des 2005 #23 Jeg visste det!!!! Gratulerer så utrolig mye- og hjertelig velkommen i "klubben" [:D][:D][:D] Dette var stas!! [:D][:D][:D]
Jeg visste det!!!! Gratulerer så utrolig mye- og hjertelig velkommen i "klubben" [:D][:D][:D] Dette var stas!! [:D][:D][:D]
L LillePrinsesse. Forelsket i forumet Assistert-jentene 7 Des 2005 #27 [:D] Gratulerer så mye...!!!! [:D]
A Alias Gift med forumet 7 Des 2005 #28 Så veldig moro...velkommen og gled deg masse...gratulerer fra oss:)[:)]
a.t Glad i forumet 7 Des 2005 #29 gratulerer så masse... er første for oss også har termin den 6 august..[:D]
L Love4two Forumet er livet 7 Des 2005 #33 GRATULERER SÅ KJEMPE MASSE MARIA [:D][:D][:D] Og velkommen hit til oss