Endelig i seng....

Gabriela

Forumet er livet
Da var gullet endelig i seng etter spying på pappan,gulvene i 1.etasje,sofaen, mamman og dyna..

SÅ tristnår bebisene er syke[:(][:(] uffa[:(][:(][:(] god bedring til lille prinsen min og ALLE andre syke bebiser her inne....

ORIGINAL: LilleMag

Uff[:(] Trodde han ble bedre jeg... Masse godbedrings-støv til David!! *********************************************************************
************************* BLI FRISK! ***********************************

Næmmen er David-gullet syk!? [&o] Stakkar liten, ikke noe moro nei! Håper han blir fort frisk igjen! God bedring! [:)]

Huff ja vet hvordan du har det.. Eira har vært oppe i 39.8 ikveld, håper hun oxo blir bedre Fort....
Sender masse "bli Frisk" tanker til David

ORIGINAL: Helene...

Næmmen er David-gullet syk!? [&o] Stakkar liten, ikke noe moro nei! Håper han blir fort frisk igjen! God bedring! [:)]

takk takk alle sammen, dere er gode å ha en sen søndagskveld....

Huffda! Det er tydeligvis noe som går [&o] Masse god bedring til David! Husk å få i han mye væske. Litt og litt om gangen..

ORIGINAL: Circe

Huff. Mange små som er syke nå. Håper at alle blir friske snart. De skal jo feire sin første jul.

God bedring..

Signerer...

ORIGINAL: #bolla#

God bedring David og Eira og alle andre syke mars-babyer (og mammaer)

tusen takk #bolla#... for her i huset er det jeg som har fått snufsen....

godt jeg er ferdig til jul da,,,, nesten i alle fall, bare medisterkakene og litt amåstasj som siste ryddingen og mat handelen igjen..

HUFF, vet hva dere er igjennom nå..
stakkars david! -og mamman!!!!

god bedring lille venn!!!!

ORIGINAL: #bolla#

God bedring David og Eira og alle andre syke mars-babyer (og mammaer)

Signerer denne.

tusen takk jenter[:)][:)][:)] david r like snørrete i dag og natten gikk på et vis.. hehehe... jaja, satser på at vi blir nestemann ut!! hohoh, bare jeg r frisk til jul så spiller det ingen trille[:D][:D]

Back
Topp