Endelig i mål:)

Wannebe

Glad i forumet
Da har jeg født:) Hadde termin den 26/2, men det ble en liten mars jente dette. Jeg har hatt uregelmessige vonde rier siden natt til fredag, alt fra 5 til 30 min i mellom. Men i går orket jeg ikke mer etter 3 netter uten søvn og mye smerter, så jeg fikk endelig komme inn på sykehuset. Etter en kontroll viste det seg at jeg hadde 5 cm åpning. Fikk plass på fødestue med engang sånn rundt halv 1, da alt annet var opptatt. Pressetrangen begynte klokken 2, og halv 4 var lille prinsessa ute:D
Morkaken min ville ikke løsne og komme ut, så jeg ble haste operert 1 time etter fødsel.
Etter forholda er alt topp, jeg er oppe å går og babyen suger allerede flott på brystet:) Vi koser oss, og nyyyter veldig at det endelig er over!:D

Jeg håper det er greit at jeg fortsatt blir værende med dere flotte februar damer, er jo tross alt dere jeg har fulgt i over 280 dager;)

Gratulere så masse med lille prinsessa di :D kos dere masse !

Jeg lå selv fra fredag til søndag med masse smerter og ikke noe søvn, så skjønner akkurat hva du mener med at dere nyter at det hele er over :p godt er det! Gratulerer så mye og kos dere masse fremover :D

Gratulerer så masse

Gratulerer :)

Hurra!! Gratulerer! Og klart du skal være her! :D

Gratulerer! :)

Gratulerer!

Gratulerer :) og selvfølgelig må du bli hos februargjengen ;)

Gratulerer så mye :D

Back
Topp