Wannebe
Glad i forumet
Da har jeg født Hadde termin den 26/2, men det ble en liten mars jente dette. Jeg har hatt uregelmessige vonde rier siden natt til fredag, alt fra 5 til 30 min i mellom. Men i går orket jeg ikke mer etter 3 netter uten søvn og mye smerter, så jeg fikk endelig komme inn på sykehuset. Etter en kontroll viste det seg at jeg hadde 5 cm åpning. Fikk plass på fødestue med engang sånn rundt halv 1, da alt annet var opptatt. Pressetrangen begynte klokken 2, og halv 4 var lille prinsessa ute
Morkaken min ville ikke løsne og komme ut, så jeg ble haste operert 1 time etter fødsel.
Etter forholda er alt topp, jeg er oppe å går og babyen suger allerede flott på brystet Vi koser oss, og nyyyter veldig at det endelig er over!
Jeg håper det er greit at jeg fortsatt blir værende med dere flotte februar damer, er jo tross alt dere jeg har fulgt i over 280 dager
Morkaken min ville ikke løsne og komme ut, så jeg ble haste operert 1 time etter fødsel.
Etter forholda er alt topp, jeg er oppe å går og babyen suger allerede flott på brystet Vi koser oss, og nyyyter veldig at det endelig er over!
Jeg håper det er greit at jeg fortsatt blir værende med dere flotte februar damer, er jo tross alt dere jeg har fulgt i over 280 dager