Endelig i gang

LiMoGe

Forelsket i forumet
Heisann.
Jeg er ganske ny her på dette forumet. Har vært her og lest en del, men ikke skrevet noe..

Jeg fikk tidligere operert bort en kul nederst i magen, og etter å ha undersøkt den fant de ut at det var endometriosevev. Ellers har jeg vært gjennom innvendig UL, celleprøver, blodprøver og  EL-tester.
Vi har vært prøvere i snart 2 år, og idag sendte legen min henvisning videre til St. Olav[:D][:D]
Og ettersom det er konstatert at jeg har endometriose håper vi å slippe mer utredning, og bare komme igang med nesespray og sprøyter[:D] Kanskje vi til og med er så heldige at vi får innsatt egg før jul[:)]
Det hadde vært verdens beste julegave og fått en positiv test[:D]

Må si du er heldig som har kommet så langt på bare 2 år.....

Må være godt å være så godt igang... Får håpe dere får sjansen til å sette inn egg for jul....Det er det jeg også håper på [:)]

Hvor lenge har du og din kjære prøvd??
Jeg vet at vi egentlig er kommet ganske langt, men det er jo mye som kan skje..er jo ikke sikkert at det lykkes med prøverør..hele prosessen er jo i utgangspunktet ganske usikker, men man må jo bare krysse fingrene og håpe på det beste[:)] 
En av grunnene til at vi er kommet så langt er nok at jeg bestilte time til utredning med en gang da vi hadde vært prøvere i et år. Og så har vi vært heldige med å slippe unna laaaaange ventelister[:)] 

Så deilig å være i gang [:D] Da er nok drømmen om bebis rett rundt hjørnet! [;)] Ønsker deg masse lykke til - måtte dere være heldige å slippe fort fremover i IVF køen [:)] Men litt venting blir det jo selvsagt, sånn er det jo i denne karusellen [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Så deilig å være i gang [:D] Da er nok drømmen om bebis rett rundt hjørnet! [;)] Ønsker deg masse lykke til - måtte dere være heldige å slippe fort fremover i IVF køen [:)] Men litt venting blir det jo selvsagt, sånn er det jo i denne karusellen [;)]

Signerer.

Alltid godt å komme et steg videre[:)][:)][:)] Masse masse lykke til og håper ventetiden fortsetter i det tempoet[;)][:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Sign!!

sign[;)][;)][;)]

Tusen takk for alle hyggelige lykke til svar[:D][:D]
Jeg synes dette er så spennende[:)]

Masse lykke til!

Back
Topp