Endelig hjemme

Love4two

Forumet er livet
Tusen tusen takk for alle de koselige gratulesjonene vi fikk på mandagen [:)][:)][:)] Synes nesten det er lenge siden det skjedde men Thea Emilie er kun 4 dager gammel [:)]

Vi kom hjem i går, ved 20 tiden og har prøvd å komme oss bitte litte gran i ordet etter det. Tiden flyr av gårde og det eneste jeg synes jeg gjør er å drive med disse puppene [:D] De sprenger noe helt grusomt, så enten pleier jeg dem eller så fester jeg Thea til dem [:D]

Håper dere alle har hatt en fin uke. At dere ikke er noe mer utålmodige enn tidligere [;)] Hold ut jenter [:)] Snart.....snart...!!! Dere holder jo liv i juli-klubben der sånn at vi som har født kan ha noen å komme tilbake [:)] Ser at der ikke er blitt laget noe født i juli forum.

Gratulerer til alle de som har fått baby siden jeg var på innom her på mandagen. Håper alt står bra til med mor og barn. Dere får kose dere med nurket alle sammen [:)][:)][:)]
Jeg ser jeg har mye å oppdatere meg med, så derfor gratulerer jeg alle sammen her.

Skal prøve å legge ut et bilde av lille prinsessa snart, når tiden bare står litt stille (hææ...når?) Hun er snill og grei og veldig stille (foreløpig) Vi må på en liten shoping tur fordi hun er så liten. Til og med størrelse 50 er bitte litte granne stor. Hentekjolen hentes, en rosa kjole som FirstTime vurderte som hente sett, ble fotsid til henne [:)] Men jeg gleder meg til en liten shopping runde jeg altså [:D]

Til neste gang, ha en vidunderlig helg alle sammen. Kos dere masse [:D]
Stor klem fra Hege Elisabeth og Thea Emilie
[:)][:)][:)]

Velkommen Tilbake.... [:D]

Tusen takk [:D]

Gratulere med lille prinsen [:D] Nydelig var han [:)]

Velkommen tilbake!
Kose dere masse, godt å høre at alt er i orden!![:)]

Heia Hege.

Velkommen hjem og nok en gang gratulerer!
Gleder meg veldig til å høre hvordan det gikk og for ikke snakke om gleder meg VELDIG til å se bildet av vesla.
Nå får dere nyte tiden der hjemme!

Tusen takk jenter [:D]

Vi var på første trille tur i dag. Hadde tenkt oss ut på shopping siden tidlig morgen, men kom oss ikke ut før i 23.30 tiden [8D] Gurimalla sånn ting tar tid [:)] I morgen bare må det bli shopping på oss tre. Må kjøpe stellebord. Fant ut at kun stellematte på et bord ikke holder. Så utrolig slitsomt å finne frem alt hver gang en skal skifte på henne. Nei, vi trodde vi var lure, men det var vi vist ikke [8D] Så må vi har noen bukser i størrelse 50 da. Vi får mange bodyer i størrelse 50 av svigers neste helg. De er på ferie. Bestilte turen for mange måneder siden, de forholdt seg til gamle terminen og la på en uke, så nå angrer de sikkert [:D][;)] Har laget en fin handleliste til i morgen. Shopping shopping [:D][:D][:D]

Bilde ja, må få til det snart [;)][:)]

Veldig rart å våkne opp i dagmorges og ha en liten baby liggende i babysengen. Sengen har jo stått der siden påske så vi har jo sett på den en studn nå. Merkelig nok sov samboeren og jeg godt i natt, til tros for at Thea sover så stille at vi måtte stryke henne over kinnet flere ganger før vi gikk og la oss. Hun er jo så stille. Men nå må vi legge oss. God natt og sov godt alle sammen [:D]

Nok en gang, velkommen hjem snuppa [:)]

Ja er det ikke rart å komme hjem med en liten baby? Man blir litt rådvill i starten, husker det godt da jeg kom hjem med Vilde for 5 1/2 år siden!! Man går litt rundt seg selv [:D].....men det går fort over! Man kommer fort inn i rutinene, og døgnet legger seg opp av seg selv med pupping og bleieskift og soving [:)].
Godt å høre hun er snill mot dere [;)].

Dere får kose dere med shopping i dag, og ja, det tar tid å komme seg ut med en liten en som skal være med!!!

Stor helgeklem [:)]

åh, gratulerer så masse igjen!!!
Så bra at fødselen gikk greit da [:)] - ikke noe som er bedre enn det [:D]
Høres ut som dere har det riktig så koselig, gleder meg til det blir min tur..

Kos deg masse med Thea Emilie!![:D][:D]

Back
Topp