endelig hjemme!!!

Perlemor til to

Elsker forumet
PHU!!!
Det var på tide. men det var veldig koselig i dag jenter.
Vi kom inn døra her hjemme for en halv time siden. Nå er begge guttene lagt. Stakkars Steffen hadde legntet etter Trygve. og litt etter mamman og pappan og.

Nå skal jeg og hoppe i loppekassa. E kjempetrøtt. Har ikke sovet så mye i natt. Ikke vant med at de¨t er lyder rundt meg hele tiden, som i en storby. Her på "landet" er det helt stille om natten her.[:)]

Lurte på når du kom deg hjem! Vi var hjemme 18.15 i går og tenkte at vi sikkert ikke var sistemann... Håper dere koste dere på treffet i går! Trygve er vel så sjarmerende i virkeligheten som på bilder. Og han er jo utrolig skjønn på bilder! Så det sier litt[;)]

Ja, Perlemor til to, Trygve er helt nydelig altså! Så skjønne øyne han hadde[:)] Det var veldig deilig å legge seg igår ja, - selv om jeg ikke hadde så lang reisevei[:D] Arti å se alle bildene idag, nå føles liksom hele treffet så fjernt igjen.. rar situasjon det der altså[:)][:D] Men så gøy på samme tid!

Ja, Trygve var skikkelig skjønn! Koselig å treffe dere! Fikk dere sjåppet mye fint på IKEA eller?[:D]

ORIGINAL: Kariar

Ja, Trygve var skikkelig skjønn! Koselig å treffe dere! Fikk dere sjåppet mye fint på IKEA eller?[:D]
Jada. Vi fikk det vi skulle ha. En tv-benk og to bokhyller. Skulle egentlig hatt et vitrineskap og, men det fikk de inn til uka... Typisk, menmen!

bilder av det vi shoppet:

Denne kjøpte vi to av. Med glassdører oppe og tette dører nede.
Dette vitrineskapet hadde de ikke inne, men det får vi kjøpe nestegang.

Back
Topp