Endelig hjemme..

Cathee

Gift med forumet
Nå er vi hjemme etter 1 uke på Mallorca! Var kjempe godt å dra på ferie, men fantastisk godt å komme hjem [:D] Vi har hatt ganske fint vær, bittelitt kaldt på kveldene, ellers veldig godt. Ungene kosa seg veldig, å var snille på flyturen. Bare størstemann som var litt trett på hjemmeturen, så det ble litt hektisk [:-]

Hvordan er det med dere? Har det skjedd noe gøy her? Må ha litt oppdateringer [:)]

Velkommen hjem igjen [:D] Temmelig misunnelig, for det har snødd og regna i massevis siden du dro! Håper dere kosa dere masse [:)]

Du har noen sider å ta igjen, haha [8D]

Velkommen hjem, så deilig med ferie da. Her blir det ikke litt ferie før i slutten av juli og det bare en tur på hytta hehe

ORIGINAL: Amy09

Velkommen hjem igjen [:)] Hvor på Mallorca har dere vært?

Var på Alcudia [:)]

ORIGINAL: Cathee

Åh, dit skal vi 12. juni.[:)] Hva het hotellet? Tar gjerne imot tips til turen![:)]

ORIGINAL: Mamelene

Åh, dit skal vi 12. juni.[:)] Hva het hotellet? Tar gjerne imot tips til turen![:)]

Gled deg, det er herlig der [:)] Var på Ses fotges, hvilket skal dere på? Vi har vært der 3 ganger nå, men på forskjellig hoteller [:D]

Tja, har noen tips... Våtservietter uten parfyme, kjøpes på apoteket, og heter dodot. Det må du spørre om, for de ligger bak disken. NAN har de ikke, men noe som heter dodina (eller noe i den duren) som skal ligne på NAN, men det smaker litt annerledes. Snuppa bare gren på nesen av det [:D] Dakota er et veldig bra spisested, og har veldig mye god å bra mat. Det er også noe av det billigste stedene vi spiste på. Det er også veldig barnevennlig der, å hyggelige mennesker! Visst du har en trille du kan ha med deg, anbefaler jeg det. Da får du ha den med helt til gaten på alle flyplasser å de sender den med flyet fra der du går inn. Det er også veldig greit å ha med pledd/dyne til flyet. Kan bli kaldt, å visst du skal bruke stellebordet ombord, er det greit å ha noe å legge barnet på for det er veldig hardt. De har jo bare laken som dyne på Alcudia, så det er godt å ha et pledd eller en dyne på natten også. De fleste hoteller/resorter har kasseroller eller vannkoker så det er jo veldig greit når du reiser med noen som trenger mme og grøt.

Visst jeg kommer på mere, kan jeg skrive det i tråden [:)] Ble litt mye, men greit å vite da.

Gled deg, det er herlig der [:)] Var på Ses fotges, hvilket skal dere på? Vi har vært der 3 ganger nå, men på forskjellig hoteller [:D]

Tja, har noen tips... Våtservietter uten parfyme, kjøpes på apoteket, og heter dodot. Det må du spørre om, for de ligger bak disken. NAN har de ikke, men noe som heter dodina (eller noe i den duren) som skal ligne på NAN, men det smaker litt annerledes. Snuppa bare gren på nesen av det [:D] Dakota er et veldig bra spisested, og har veldig mye god å bra mat. Det er også noe av det billigste stedene vi spiste på. Det er også veldig barnevennlig der, å hyggelige mennesker! Visst du har en trille du kan ha med deg, anbefaler jeg det. Da får du ha den med helt til gaten på alle flyplasser å de sender den med flyet fra der du går inn. Det er også veldig greit å ha med pledd/dyne til flyet. Kan bli kaldt, å visst du skal bruke stellebordet ombord, er det greit å ha noe å legge barnet på for det er veldig hardt. De har jo bare laken som dyne på Alcudia, så det er godt å ha et pledd eller en dyne på natten også. De fleste hoteller/resorter har kasseroller eller vannkoker så det er jo veldig greit når du reiser med noen som trenger mme og grøt.

Visst jeg kommer på mere, kan jeg skrive det i tråden [:)] Ble litt mye, men greit å vite da.

Vi skal bo på Viva Blue eller noe sånt.[8D] Er litt spent på hvordan flyturen går med snuppa, i og med at vi reiser på natta. Hvordan gjorde dere det på flyet?[:)]
Tar gjerne imot flere tips så bare kom med dem om det er noe du kommer på.[:D]

Vi skal bo på Viva Blue eller noe sånt.[8D] Er litt spent på hvordan flyturen går med snuppa, i og med at vi reiser på natta. Hvordan gjorde dere det på flyet?[:)]
Tar gjerne imot flere tips så bare kom med dem om det er noe du kommer på.[:D]

Det hotellet ser fint ut, så gled deg [:)] Har sett det mange ganger når jeg har vært der. Det ligger også midt på, sånn at det ikke er langt til havna eller andre siden.
Flyturen gikk kjempe greit hos oss. Jeg hadde henne i bæresele på flyplassen, hun sov en del da. Så hadde jeg med mykbagen til vogna inn på flyet, så hun lå der og sov når hun var trett. Det var veldig praktisk, for da kunne vi flytte på henne uten at hun våkna. Mykbagen sto oppå bordet på flyet, vi tok ned 2 av bordene så sto den der, å vi kunne røre oss og flytte på oss uten problem [:)] De er ikke så strenge på det med vann osv lengre, så jeg hadde med både en termos med varmt vann, og kaldt vann på flaskene uten at de sa noe som helst. Banan hadde vi også med, for det er praktisk på tur. Griser lite, å hun elsker det [;)] På take off og landing, fikk hun flaske med melk. Det tar jo 3 timer ca å fly, så det passet bra [:)]
Visst du har bæresele, så ta med det! FLyplassen i Palma er stoooor, å du må gå en del for å hente bagasje, og når dere skal dra hjem igjen. Det tar også litt tid å få bagasje.

Back
Topp