DreamAngel
Flørter med forumet
Ja , da er jeg tilbake fra sykehuset...[:D] ble lagt inn på mandag og fødte på tirsdag. Skal skrive om fødeopplevelsen på fødehistorie tråden... den kommer til å bli laaaang. Men kan jo fortelle at fødselen var lang og litt vond men absolutt verdt det. Fikk en nydelig liten gutt, han ble tatt med tang pga. at han ble født med nesa i været (en stjernekikker som de kaldte ham). Han utvikla gulsott som gjorde at han mått ligge i blålys/"høyfjellsol" i ett og ett halvt døgn. jeg derimot slet med blod og jern mangel. + at jeg var relativt ødelagt nedentil... ble klippet..revnet + at gutten min hadde stanget og stanget mot muskelveggen til analåpningen på veien ut sånn at jeg er hoven hard og gul og blå.. vanskeligheter med bommilom.. da jeg mangler evnen til å presse noe ut.[&o] gjør fortsatt vondt å sitte ... men jeg gjør fremgang.
Nå har vi endelig kommet oss hjem og jeg gleder meg til å ta fatt på denne store oppgaven av å ta vare på et annet lite vesen som betyr så uendelig mye
Nå har vi endelig kommet oss hjem og jeg gleder meg til å ta fatt på denne store oppgaven av å ta vare på et annet lite vesen som betyr så uendelig mye