Endelig hjemme! (Lang)

Tomse

Flørter med forumet
Nå har Fiona og jeg endelig kommet oss hjem fra sykehus.

Fiona ble født 4. april med hastesnitt på riksen. Dagen før hjemreise oppdaget de at hun hadde en hjertefeil, nemlig AVSD som skal opereres etterhvert. Dermed ble hun overflyttet til nyfødtintensiven på rh. Siden vi er fra Østfold, var hun der bare en natt før hun ble flyttet til nyfødtintensiven på Fredrikstad sykehus.

Samtidig merker jeg at jeg blir dårligere av min nevrologiske sykdom, som jeg slet med hele svangerskapet. "Mitt" sykehus er riksen, men jeg spurte pent om jeg kunne få behandling i Fredrikstad siden Fiona skulle dit. Det skulle jeg ikke gjort, for da begynner marerittet. Først får jeg blodpropp i armen, som ikke blir tatt seriøst. Så blir jeg fort dårligere igjen, og da vil legene avvente fordi det er så kort tid siden jeg var inne (drøy uke). Da ble jeg kjempedårlig. Dette var i slutten av april, og jeg har vært innlagt på riksen for det meste fram til denne uka. Jeg har blitt operert, fått sukkersyke + det var en del komplikasjoner. I denne tiden fikk jeg sett Fiona bare noen få ganger, for hun var i Fredrikstad.

For Fiona har det heller ikke vært lett. Hun har hjertefeilen sin, og i tillegg har hun noe annet som de ikke helt klarer å finne ut av. Mest sannsynlig er det en nevrologisk lidelse. Så hun ligger litt etter i utviklingen. Hun har så vidt begynt å prate til oss, men hun klarer ikke smile, for musklene henger ikke med. Derfor sliter hun også med spising. Så vi må mate henne med sonde en god stund til. I hvertfall til etter hjerteoperasjonen, kanskje lenger.

Men nå er vi hjemme, selv om vi får en tøff hverdag framover.

Håper alt går bra til slutt kjedelig at alt skal skje på engang.... Livet er ikke rettferdig. Håper dere får den hjelp og støtte dere trenger Vi krysser fingrer og tær får dere begge..

Uff så trist og høre,men håper altgår bra fremover[:)] klemmer fra camilla og charlene

Uff da, høres ikke ut som om dere har hatt det så bra i det siste nei! Må bare ønske dere riktig god bedring begge to, alle de beste ønsker for fremtiden [:)] Klem

Uff da.Fikk litt frysninger jeg nå. Håper alt står bra til md dere. Håper du får tilbringe masse tid med lille Fiona fremover

Uff dette var kjedelig. Håper det går bra med dere framover. Masse varme hilsner fra Veronika og Mie.

Huff, for en kjedelig start dere fikk da!

God bedring! [:)]

Back
Topp