Endelig helg!!!

pupple

Forumet er livet
Å så godt det er med helg[:)] Skal dere no i helga???
 
Jeg jobber jo ikke nå, men syns det er så godt med helg!! da står vi opp når småen våkner og spiser sammen alle 3.
 
Nå pleier paps å jobbe hver eneste lørdag og men det er hjemme, eller på heia osv.. så vi ser han jo mye mer. Og da får han ikke lov å snekre veranda helt til det er mørkt. Og søndan er vi alltid sammen, enten hjemme eller stikker ut å finner på no. (men nå er det snart jakt[&:])
 
Skal ikke no spes denne helga vi. Ikke planlagt ennå iallefall...[;)]
 
Her er det ikke helt helg før etter klokka 4 i dag, men det er jo ikke så fryktelig lenge til [:D]
 
Det har vært mye styr med kjøp og salg av leilighet de siste helgene, så nå skal det bli veldig deilig å bare slappe av denne helgen. Vi har ingen planer, skal bare kose oss og slappe av. Blir det fint vær drar vi en liten tur ut med båten [:)]
 
 
 
ORIGINAL: Elewyn

Her er det ikke helt helg før etter klokka 4 i dag, men det er jo ikke så fryktelig lenge til [:D]

Det har vært mye styr med kjøp og salg av leilighet de siste helgene, så nå skal det bli veldig deilig å bare slappe av denne helgen. Vi har ingen planer, skal bare kose oss og slappe av. Blir det fint vær drar vi en liten tur ut med båten [:)]



 
 
kos dere da[:)] når flytter dere forresten[:-]
 
ORIGINAL: Ihne

FØDE[:-]

 
God ide Ihne[:D]
 
ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Elewyn

Her er det ikke helt helg før etter klokka 4 i dag, men det er jo ikke så fryktelig lenge til [:D]

Det har vært mye styr med kjøp og salg av leilighet de siste helgene, så nå skal det bli veldig deilig å bare slappe av denne helgen. Vi har ingen planer, skal bare kose oss og slappe av. Blir det fint vær drar vi en liten tur ut med båten [:)]





kos dere da[:)] når flytter dere forresten[:-]

 
Vi har hatt superflaks med timingen. Vi får nøklene til den nye leiligheten 20. eller 21. september og skal selv være ute av vår gamle leilighet 28. september [:)]
 
ORIGINAL: Ihne

FØDE[:-]

 
Hihi, krysser fingrene for deg. Med to små fra før kan jeg tenke meg at du begynner å bli ganske sliten nå. Jeg har bare 1 fra før og føler meg skikkelig høygravid allerede nå [:'(]
 
ORIGINAL: Elewyn

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Elewyn

Her er det ikke helt helg før etter klokka 4 i dag, men det er jo ikke så fryktelig lenge til [:D]

Det har vært mye styr med kjøp og salg av leilighet de siste helgene, så nå skal det bli veldig deilig å bare slappe av denne helgen. Vi har ingen planer, skal bare kose oss og slappe av. Blir det fint vær drar vi en liten tur ut med båten [:)]





kos dere da[:)] når flytter dere forresten[:-]


Vi har hatt superflaks med timingen. Vi får nøklene til den nye leiligheten 20. eller 21. september og skal selv være ute av vår gamle leilighet 28. september [:)]

 
Geniaaalt!!!!
 
Ja, endelig helg![:D]
 
Vi har heller ingen spesielle planer, men de kommer nok etterhvert[;)]
 
De fleste helgene går til å besøke og å få besøk!
 
I kveld skal jeg på jente-treff, 4 jenter som hadde russebil sammen (vi var egentlig 5, men hun siste liker vi ikke lenger[&:]). Det blir sikkert moro! 3 av oss har hatt litt kontakt opp igjennom årene, men hun 4. har vi sett lite til.
 
I morgen skal jeg rundt omkring på noen ærender, og på kirkegården med blomster. Det er fødselsdagen til min barndomsvenninne, og det var 15 år siden hun døde på onsdag.
 
Søndag har jeg foreløpig ingen planer, og jeg håper ikke det kommer noen planer heller. Trenger å hvile litt!
 
Har virkelig sett fram til denne helga, og den skal nyyyytes i lange drag [;)] Er sliten nå, etter en slitsom uke [8|] 
Mellom litt nyyyting så skal prøve å få rensket litt opp i heimen, få lagt inn noe fyringsved i boden og kanskje bade/plaske/dykke litt sammen med snuppa.
 
ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Ihne

FØDE[:-]


God ide Ihne[:D]


Jepp[:D]

Har ellers ingen planer.
Sambo sine planer ble også spolert, han skulle egentlig i bryllup imorra, men etter turen hos jordmor idag, så ble det avlyst.
Det er en time unna, og skulle det skje noe så rekker han ikke hjem.
Jordmor anbefalte meg å ha noen rundt meg hele tiden nå, sånn at jeg kan reise på føden når ting skjer, uten å måtte vente på barnevakt.

 
Du er her enda ser jeg![:D] 
 
Så sambo'n din får kanskje ikke se nr. tre komme til verden han da? Men enig med jordmora di, det er jo viktigst at DU kommer deg til sykehuset.[:o]
 
ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Ihne

FØDE[:-]


God ide Ihne[:D]


Jepp[:D]

Har ellers ingen planer.
Sambo sine planer ble også spolert, han skulle egentlig i bryllup imorra, men etter turen hos jordmor idag, så ble det avlyst.
Det er en time unna, og skulle det skje noe så rekker han ikke hjem.
Jordmor anbefalte meg å ha noen rundt meg hele tiden nå, sånn at jeg kan reise på føden når ting skjer, uten å måtte vente på barnevakt.


Du er her enda ser jeg![:D] 

Så sambo'n din får kanskje ikke se nr. tre komme til verden han da? Men enig med jordmora di, det er jo viktigst at DU kommer deg til sykehuset.[:o]


Sambo får ikke reise i bryllupet. Det tør jeg ikke ta sjangsen på.


 
Jeg skjønte det, men jeg tenkte hvis du drar i ambulanse mens han venter på barnevakten, kan jo være du er "ferdig" når han kommer til sykehuset.[;)]
 
Åhhh, dette er så spennende altså! Når JEG er så spent, hvordan har DU det da tro?[8|]
 
Så bra![:)]
 
Back
Topp