pupple
Forumet er livet
Å så godt det er med helg[:)] Skal dere no i helga???
Jeg jobber jo ikke nå, men syns det er så godt med helg!! da står vi opp når småen våkner og spiser sammen alle 3.
Nå pleier paps å jobbe hver eneste lørdag og men det er hjemme, eller på heia osv.. så vi ser han jo mye mer. Og da får han ikke lov å snekre veranda helt til det er mørkt. Og søndan er vi alltid sammen, enten hjemme eller stikker ut å finner på no. (men nå er det snart jakt[&:])
Skal ikke no spes denne helga vi. Ikke planlagt ennå iallefall...[;)]
Jeg jobber jo ikke nå, men syns det er så godt med helg!! da står vi opp når småen våkner og spiser sammen alle 3.
Nå pleier paps å jobbe hver eneste lørdag og men det er hjemme, eller på heia osv.. så vi ser han jo mye mer. Og da får han ikke lov å snekre veranda helt til det er mørkt. Og søndan er vi alltid sammen, enten hjemme eller stikker ut å finner på no. (men nå er det snart jakt[&:])
Skal ikke no spes denne helga vi. Ikke planlagt ennå iallefall...[;)]