Endelig helg!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Kjenner det blir godt med helg nå :D

Bortsett fra at vi må tidlig opp på fotballcup imorgen :P.

Ellers ingen planer.

Hva er dine helgeplaner?

Her er det arbeidshelg og i mello, det blir det avslapping etter en lang uke med jobb også :p

Ingen planer bortsett fra at vi må hente eldste på søndag. :)

Min arbeidshelg begynner nå klokken 21.45. det er mye av helgen men ellers så hadde det vært fint og kommet seg ut ihelgen må prøve og få det til .

Skal pakke ned endel ting og flytte det til foreldrene mine. Og så skal jeg ut å spise med to venninner:)

Jeg skal jobbe i morgen. Så kommer det et vennepar på besøk en liten stund når jeg er ferdig. Rydde og vaske. Sambo skal sikkert i garasjen og skru bil om kvelden. Hvis været holder må vi prøve å komme oss en tur ut i marka. En rolig helg. :)

Søndag skal jeg på teater med mormor og lillesøss, ellers bare kos med mannen :)

Vi skal ha en avslappende helg der det kun er lek som står på "planen". God avslutning på vinterferien. Søndag har gutten min avtalt lekedate med bestekameraten sin og det gleder han seg veldig til. Tenk, en heeeeeel uke uten å se hverandre (grunnet vinterferie). Det går jo ikke an ;).

Jeg skal jobbe i morgen. Å sambo jobber natt hele helgen. Så jeg er hjemme med Vesla på natten.
Så helgefølelsen er ikke veldig der.

Hjemme alene helg :D

I morgen skal jeg treffe mange av de herlige Juli 2015 damene fra Bergen. Gleder meg masse til det :D

Back
Topp