Endelig helg :-)

CeciliaC

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julikulene 2020
Hvilke planer har du i helga?

Selv reiser jeg hjem til foreldrene mine en tur, spent på om jeg klarer å holde det skjult for dem. Vi vurderer å bare fortelle det, men det er jo så tidlig.. Blir uansett godt å være hjemme litt :-) God helg, alle dere!

Vi skal i 90 års dag til Oldemor i morgen. Lurer på hva jeg skal ha på meg? Den siden av familien er uuttolig kroppsfikserte og har en tendens til og kommentere at jeg har noe ekstra her og der. Håper jeg klarer og holde kjeft hvis de kommenterer magen min, sykt oppblåst om dagen :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Værtn sommerfest idag, kjørte bil fordi jeg skal opp tidlig imorgen(nei det har jeg ingen planer om). Så skal vi i to bursdager imorgen

Jeg har nettopp stått opp, skal reise ved 6 tiden på jobb. Så skal jeg være der til 13 ca, da skal jeg bort på er lokale og legge opp forrett til 100 pers. Så skal jeg lage mat til dem. Tipper det blir en lang og trå dag, er sikkert ikke ferdig før ved 22 tiden i kveld. Men fri i morgen :D

Skal på jobb :/ min frihelg som jeg så frem til ble jobbehelg :( seinvakt igår og tidlig idag...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi skal i 90 års dag til Oldemor i morgen. Lurer på hva jeg skal ha på meg? Den siden av familien er uuttolig kroppsfikserte og har en tendens til og kommentere at jeg har noe ekstra her og der. Håper jeg klarer og holde kjeft hvis de kommenterer magen min, sykt oppblåst om dagen :-P

Uff, det er så ubehagelig med folk som synes de kan kommentere sånt.. håper du finner noe i skapet som sitter som et skudd :-D Oppblåstheten her i gården kunne nok matchet en 5-6 mnd gravidmage til tider, så jeg ser bekymringen din :-P Lykke til, og kos deg :-)

Skal på jobb :/ min frihelg som jeg så frem til ble jobbehelg :( seinvakt igår og tidlig idag...

Da har du sikkert sen søndag, slik at du får en minihelg etter jobb i dag? :-) Ålreit av deg å takke ja til ekstra jobbhelg, selv er jeg altfor dårlig på det. Håper timene går raskt unna :-)

Jeg har nettopp stått opp, skal reise ved 6 tiden på jobb. Så skal jeg være der til 13 ca, da skal jeg bort på er lokale og legge opp forrett til 100 pers. Så skal jeg lage mat til dem. Tipper det blir en lang og trå dag, er sikkert ikke ferdig før ved 22 tiden i kveld. Men fri i morgen :D

Det hørtes mye ut for en person. Er du kokk? Hva serverer du gjestene? :-)

Her blir det barnebursdag både i dag og i morgen. Over 20 barn

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Skulle egentlig på fest med folk fra jobben i dag men jeg vet ikke om jeg skal prioritere å bruke energien min på det... Er sååå sliten etter uka. Murringer så jeg ikke har fått sovet noe særlig på en uke og veldig travelt på jobb.

Kanskje en tur med bikkja og lese litt bok i sola på terassen istedet?

Det siste hørtes veldig mye bedre ut :-) Det tar på å lage barn, så mor har dispans til å lade batteriene så ofte som mulig. Tenker nå jeg :-P Hvilken bok leser du nå? Begynner å bli litt lei av all mammalitteraturen, så kunne tenkt meg et dypdykk inn i noe helt annet :-)

Tur hjem til mamma og pappa <3

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

He he, ja noen hvilepauser på være lov :). Må bare komme på en unnskyldning :).

Jeg har akkurat lest ferdig den nyeste til jo nesbø og leter etter en ny bra bok. Kanskje jeg sykler meg en tur og ser etter en etterpå :). Som regel har jeg noen jeg har lyst til å lese men nå kommer jeg ikke på noen...

Bor foreldrene dine langt unna eller? Blir du der hele helga?

Det er så deilig å finne bøker som man ikke klarer å legge fra seg ♡ Foreldrene mine bor i en annen del av landet, så jeg flyr :-) Kunne ha kjørt, men det orker jeg ikke. Langt mer behagelig å fly når jeg reiser alene. Vet ikke helt hvor lenge jeg blir enda, bestilte bare en vei :-)

Det hørtes mye ut for en person. Er du kokk? Hva serverer du gjestene? :-)

Ja, jeg er kokk :) jeg og sjefen min skal lage maten, og det er ikke noe hokus pokus heldigvis. :) toast med røkelaks til forrett, reinsdyrstek med grønnsaker poteter og saus til hovedrett og karamellpudding til dessert. Det går nok unna :D Det verste blir den lange dagen. Hehe.

Da har du sikkert sen søndag, slik at du får en minihelg etter jobb i dag? :-) Ålreit av deg å takke ja til ekstra jobbhelg, selv er jeg altfor dårlig på det. Håper timene går raskt unna :-)
Nå skal jeg ikke på jobb før mandags kveld så nå tar jeg helg :) vi har barnefri og skal kose oss nwd god middag i kveld :)

Back
Topp